Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کشتی استان البرز گفت که علیرضا کریمی کشتی گیر افتخارآفرین البرزی به مسابقات آسیایی قرقیزستان اعزام می شود.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، حمید یاری با اعلام این خبر افزود: کریمی در وزن 86 کیلو گرم در این دوره از رقابت ها شرکت می کند.
وی اضافه کرد: همچنین 3 کشتی گیر دیگر البرزی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در روزهای 11 تا 22 بهمن ماه به اردو تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاری ادامه داد: رضا خدری در وزن 55 کیلوگرم، یوسف قادریان در وزن 82 کیلو و حسین نوری در وزن 87 ورزشکاران البرزی هستند که در اردو حضور خواهند داشت.
وی گفت: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 8 و 9 اسفند ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.
رییس هیات کشتی البرز گفت: یک مربی نیز به انتخاب هیات کشتی این استان، به اردو تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعزامی به مسابقات آسیایی قرقیزستان معرفی می شود.
علیرضا کریمی متولد 1373 و ساکن شهرستان فردیس است که افتخارات فراوانی را به ارمغان آورده است.
وی دارای سه مدال آسیایی کشتی جوانان و نوجوانان، یک مدال نقره جهانی، یک مدال نقره و یک مدال برنز بین المللی، سه مدال کشوری نونهالان و نوجوانان، مقام سوم در مسابقات جام تختی و مدال های زیادی در کشتی نونهالان و نوجوانان استانی است.
کریمی کشتی گیر فردیسی در مسابقات آسیایی مقام قهرمانی وزن 86 کیلوگرم را کسب کرد.
در جریان رقابت‌های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد زیر 23 سال جهان که در لهستان برگزار شد، کریمی دارنده مدال برنز جهان در دور نخست مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی مرحله شانس مجدد شد.
وی در نخستین مصاف خود در این مرحله باید به مصاف کشتی‌ گیری از رژیم غاصب صهیونیستی می‌رفت که از این کار خودداری کرد. 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با پیگیری فدراسیون کشتی و دستور علیرضا زاکانی شهردار تهران، کامران قاسم پور دارنده ۲ مدال طلای کشتی آزاد جهان، هادی ساروی دارنده مدال‌های برنز المپیک، ۱ مدال طلا، ۲ برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی در کشتی فرنگی و یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی در کشتی آزاد بعنوان کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران استخدام شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا رضایی: قاسمپور کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم نیست
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • علیرضا رضایی: قاسمپور کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم نیست/ آذرپیرا عطش مدال المپیک دارد
  • تاج‌الدینوف به دنبال دومین طلای آسیایی
  • قاسم علی‌عسگری: کشتی تهران سال‌ها در رکود بود
  • سه کشتی‌گیر کارمند شهرداری تهران شدند
  • با پیگیری فدراسیون کشتی و مساعدت شهردار تهران
  • اعزام ۷ کشتی‌گیر خوزستانی به مسابقات گزینشی بیشکک قرقیزستان
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری شدند
  • نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی در قرقیزستان مشخص شد