Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا-مديرکل هواشناسي البرز اعلام کرد که يخبندان در اين استان تا پس فردا چهارشنبه ادامه دارد.

منصور رحمانيان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگارايرنا اظهارداشت: بررسي آخرين الگوهاي پيش يابي هواشناسي حاکي از استقرار جوي کم و بيش پايدار در منطقه البرز مرکزي است.
وي ادامه داد:اين وضعيت با توجه به حجم برف روي زمين کاهش دماي کمينه و يخبندان فراگير و استاني تا چهارشنبه هفته جاري پيش بيني مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مسئول هواي امروز البرز را صاف تا نيمه ابري، کاهش دماي کمينه و يخبندان فراگير استاني، فردا سه شنبه راقسمتي تا نيمه ابري، عصر بعضي نقاط استان احتمال بارش خفيف برف و باران، يخبندان فراگير و وزش باد اعلام کرد.
وي خاطر نشان کرد:آسمان البرز پس فرداچهارشنبه، صاف تا کمي ابري، يخبندان فراگيرخواهد داشت.
مدير کل هواشناسي البرز با بيان اينکه دماي هواي البرز امروز در کمترين و بيشترين دما بين 3- تا 11- بود اظهار داشت: دماي هوا فردا سه شنبه بين1- تا 10- و پس فردا 3- تا 11- پيش بيني مي شود.
وضعيت کيفي هواي البرز امروز و 2 روز آينده سالم است.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادي** انتشار دهنده : محمد عزيزپور
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر در ارتفاعات جنوبی استان بارش پراکنده باران و گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

هادی سالاری افزود: سامانه بارشی که در دو روز گذشته در استان فعال بود امروز به‌تدریج آسمان استان را ترک خواهد کرد و از فردا تا اوایل هفته بعد جوی به‌نسبت آرام بر استان حاکم است و در این مدت غبار محلی، مه رقیق صبحگاهی و وزش باد در بعد از ظهر از پدیده‌های مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: دمای هوا نیز از ابتدای هفته بعد افزایش نسبی خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی بوشهر جهت وزش باد را فردا متغیر، بیشتر جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت ۱۶:۰۰ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟