Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@06:08:07 GMT

علی خدایی پل نوشت را نوشت

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۸۷۴۵

علی خدایی پل نوشت را نوشت

تازه‌ترین کتاب "علی خدایی" نویسنده برجسته و نامی اصفهان با نام "پل نوشت" از سوی نشر چشمه منتشر و روانه بازار کتاب می شود.

این نویسنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: کتاب "پل نوشت" در قالب بیش از ۳۰ قطعه در اوایل سال آینده از سوی نشر چشمه منتشر و روانه بازار کتاب می شود.

وی با اشاره به اینکه این کتاب با محوریت رودخانه زاینده رود به نگارش درآمده است، گفت: تقریبا در تمامی ایامی که امسال آب در رودخانه زاینده رود جریان داشت، من به کنار رودخانه می رفتم، می نشستم و بدون اینکه از قبل به مسئله خاصی فکر کرده باشم، سعی می کردم احساسی را که از تماشای آمد و شد آدم ها، مرور لحظه هایی که در سالیان گذشته در کنار رودخانه قدم زده و تجربه کرده بودم و حتی خاطراتم از دوران مدرسه و تحصیل را بنویسم و در قالب کلماتی خیلی فشرده بگنجانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوشتار نه در قالب شعر، قصه و داستانک، بلکه در قالب قطعه نوشته شده است.

نویسنده کتاب "نزدیک داستان" خاطرنشان کرد: در این مجموعه بخش دیگری با نام "چارباغ‌نویسی" شامل ۳۰ تا ۴۰ قطعه و بخش "اخوانیات" که غالبا قطعاتی درباره اصفهان است منتشر شده و به زودی به چاپ می رسد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیزی در پنت هاوس» منتشر شد

موسوی‌زاده که اهل مشهد است و سابقه طولانی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دارد این بار دفتر طنزی برای بزرگسال سروده است. این کتاب شامل ۳۵ شعر طنز با عناوین مختلف اجتماعی و فرهنگی است.

در بخش‌های پایانی نیز موسوی‌زاده اشعار یک بیتی و دوبیتی را قرارداده و یکی از نکات جذاب کتاب، استفاده از «صنعت تضمین» است که در اشعار، از مصرع و ابیات شاعران بزرگ وام گرفته شده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
«گرچه میدانم نمی‌آیی، ولی هر دم ز شوق»
میزنم تق تق به در، در را خودم وا میکنم

«دیزی در پنت هاوس» به همت دفتر طنز حوزه هنری با شمارگان ۱۲۵۰ نسخه در کتابفروشی‌ها عرضه شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • آخرین وضعیت ساماندهی آبشوران
  • تامین ۶۰۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح مهاجرت معکوس به روستاهای کشور
  • پروژه «وعده صادق» در قالب چهار محتوا منتشر شد