Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد بستر فضای کسب و کار مناسب در راستای تولید و اشتغال پایدار در این استان ضروری است.

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در سال‌های اخیر یکی از رویکردهای اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع اقتصاد مقاومتی و تسهیل معیشت مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با گسترش و توسعه زیربناهای اقتصادی رفاه مردم این استان به‌صورت مطلوبی تأمین خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اشتغال، بهبود معیشت، تولید و سرمایه گذاری دغدغه بیشتر مردم در این استان است.
وی عنوان کرد: وزارت کشور علاوه بر مسأله تأمین امنیت مردم و امید بخشی به آنان به‌صورت جدی تلاش برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است.
احمدی عنوان کرد: در حوزه استانداری‌ها کارگروه‌های ویژه‌ای به سبب اهمیت رسیدگی به این موضوع از جمله کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: 1.5 میلیارد دلار از محل منابع اراضی ملی به توسعه اشتغال روستایی در کل کشور اختصاص داده شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: چهار بانک عامل در کشور مسئول پرداخت این تسهیلات بوده که سهم استان از این مقدار قابل توجه است.
وی افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بدون هیچ گونه نگاه جانب‌دارانه‌ای در این جایگاه به مردم خدمت کند.
احمدی بیان کرد: آن چه در ذهن مردم از مسئولان باقی می‌ماند خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی آن‌ها خواهد بود.
وی خواهان همکاری هر چه بیشتر مدیران اجرایی و متولیان بخش خصوصی نسبت به معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد.
در این آیین با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، جعفر گوهرگانی به‌عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات مجید محنایی معاون پیشین تجلیل شد.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: موسوی
9868/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید شهرستان کهگیلویه، افزود: علیرغم وجود مصوبه برای اتصال استان به راه آهن، اقدامی عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی، تصریح کرد: جاده های خطرناک سبب عدم حضور سرمایه گذاران در استان می شود.

حسینی به ظرفیت بالای منابع آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: سرچشمه تعدادی از سدها استان ما بوده، اما تخصیص مناسبی از آنها برای استان نداشتیم.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اهمیت احداث سد آبریز، عنوان کرد: چرا باید مردم ما در کنار منابع آبی، لب تشنه باشند و خبری از روند احداث آن نیست.

حسینی با اشاره به پتانسیل های کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام دهد.

کد خبر 6092584

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی