Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- استاندار کهگيلويه و بويراحمد گفت: ايجاد بستر فضاي کسب و کار مناسب در راستاي توليد و اشتغال پايدار در اين استان ضروري است.

به گزارش ايرنا، علي محمد احمدي روز دوشنبه در آيين تکريم و معارفه معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري کهگيلويه و بويراحمد در ياسوج، اظهار داشت: در سال‌هاي اخير يکي از رويکردهاي اصلي نظام جمهوري اسلامي ايران و دغدغه‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي موضوع اقتصاد مقاومتي و تسهيل معيشت مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: با گسترش و توسعه زيربناهاي اقتصادي رفاه مردم اين استان به‌صورت مطلوبي تأمين خواهد شد.
استاندار کهگيلويه و بويراحمد بيان کرد: اشتغال، بهبود معيشت، توليد و سرمايه گذاري دغدغه بيشتر مردم در اين استان است.
وي عنوان کرد: وزارت کشور علاوه بر مسأله تأمين امنيت مردم و اميد بخشي به آنان به‌صورت جدي تلاش براي ارتقاي شاخص‌هاي اقتصادي را در دستور کار خود قرار داده است.
احمدي عنوان کرد: در حوزه استانداري‌ها کارگروه‌هاي ويژه‌اي به سبب اهميت رسيدگي به اين موضوع از جمله کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد و شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي در نظر گرفته شده است.
وي تصريح کرد: 1.5 ميليارد دلار از محل منابع اراضي ملي به توسعه اشتغال روستايي در کل کشور اختصاص داده شده است.
استاندار کهگيلويه و بويراحمد ابراز داشت: چهار بانک عامل در کشور مسئول پرداخت اين تسهيلات بوده که سهم استان از اين مقدار قابل توجه است.
وي افزود: معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري کهگيلويه و بويراحمد بدون هيچ گونه نگاه جانب‌دارانه‌اي در اين جايگاه به مردم خدمت کند.
احمدي بيان کرد: آن چه در ذهن مردم از مسئولان باقي مي‌ماند خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزي آن‌ها خواهد بود.
وي خواهان همکاري هر چه بيشتر مديران اجرايي و متوليان بخش خصوصي نسبت به معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري کهگيلويه و بويراحمد شد.
در اين آيين با حضور جمعي از مسئولان اجرايي، جعفر گوهرگاني به‌عنوان معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري کهگيلويه و بويراحمد معرفي و از خدمات مجيد محنايي معاون پيشين تجليل شد.
خبرنگار: فهيمه قهرماني**انتشاردهنده: موسوي
9868/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی