Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@20:02:52 GMT

تاثیر 300 تومانی برف در قیمت مرغ!

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۹۴۰۲

رییس اتحادیه مرغداران گوشتی از افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت مرغ خبر داد و گفت: با توجه به این‌که تامین مرغ تهران از طریق ۹ استان صورت می‌گیرد در روزهای گذشته با توجه به شرایط جوی حاکم تا حدی عرضه مرغ کم شد و به همین دلیل شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ بودیم. ناطقان: محمدعلی کمالی سروستانی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ زنده ۳۰۰ تومان افزایش یافته و از ۵۱۰۰ تومان به ۵۴۰۰ تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت مرغ در عمده فروشی‌های میدان بهمن ۶۹۰۰ تومان و برای مصرف‌کننده نهایی حدود ۸۱۰۰ تومان است که این رقم‌ها هم اکنون با ۳۰۰ تومان افزایش همراه است.
رییس اتحادیه مرغداران گوشتی با تاکید بر این‌که در حال حاضر در بازار مرغ هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد، در توضیح چرایی افزایش قیمت توضیح داد: معمولا دپوی موجود در میدان بهمن در تعیین وضعیت مرغ تاثیرگذار است.
کمالی سروستانی ادامه داد: در حالت کلی قیمت مرغ زنده بسیار پایین است و حتی چند ماه است که مرغداران با ضرر کار می‌کنند، چراکه قیمت تمام شده مرغ برای مرغدار حدود ۵۲۰۰ تومان است که همین مرغ با رقم ۴۸۰۰ تومانی از آنها خریداری می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای آتی شاهد بازگشت قیمت مرغ به گذشته خواهیم بود، گفت: پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ها بازگردد، زیرا به لحاظ جوجه‌ریزی نه تنها مشکلی نداریم بلکه نسبت به سال قبل جوجه‌ریزی بیشتری هم داشته‌ایم. از سوی دیگر مرغداران پس از آنکه مرغ به وزن مناسب رسید باید آن را بفروشند. در غیر اینصورت تلفات بالا می‌رود و هزینه‌ها افزایش می‌یابد.
رییس اتحادیه مرغداران گوشتی در پایان گفت: در روزهای گذشته به دلیل شرایط جوی امکان جابجایی مرغ وجود نداشت، اما اکنون با توجه به قطع برف و اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی، جاده‌های کشور در حال باز شدن است و بعید است مشکل خاصی در این زمینه ایجاد شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: قیمت مرغ ، اتحادیه مرغداران گوشتی ، برف

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به دیروز با کاهش ۱۵ هزار تومانی مواجه شد و به ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی اما افت کرده و با کاهش ۸۱۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۰ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه و ربع سکه مانند دیروز به ترتیب ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. قیمت سکه یک گرمی هم با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود با کاهش حدود ۴ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکه قیمت امروز (تومان) حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید) ۴۳.۲۸۵.۰۰۰ ۷.۲۹۷.۰۰۰
سکه بهار آزادی ۴۰.۲۱۵.۰۰۰ ۴.۱۸۹.۰۰۰
نیم سکه ۲۵.۴۰۰.۰۰۰ ۷.۴۰۱.۰۰۰
ربع سکه ۱۵.۵۰۰.۰۰۰ ۶.۴۹۸.۰۰۰
سکه گرمی ۷.۱۰۰.۰۰۰ ۲.۶۷۰.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلا قیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار ۳.۶۶۲.۵۰۰
۲۴ عیار ۴.۸۸۳.۲۰۰
طلای دست دوم ۳.۶۱۳.۶۲۳
مثقال طلا ۱۵.۸۶۷.۰۰۰
انس طلا ۲۳۵۷ دلار و ۴۰ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۳۵۷ دلار و ۴۰ سنت است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • سکه ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان شد
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • قیمت پژو پارس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت پژو، شاهین، تیبا، دنا، رانا و کوییک + جدول