Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: 2 میلیارد و 800میلیون ریال وام ازدواج از ابتدای سالجاری تاکنون در این استان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا علی یاور عزیزپور روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اداره کل ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: از 32 هزار متقاضی وام ازدواج در استان تنها چهارهزار و 200 نفر اکنون در صف انتظار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی 43 هزارو 874ورزشکار سازمان یافته در سال جاری در این استان فعالیت می کنند که پیش بینی می شود این تعداد تا پایان سال به 48هزار نفر افزایش پیدا کند.
عزیزپور افزود: در سال گذشته یکهزارو 506عنوان قهرمانی ملی، آسیایی، جهانی و بین المللی توسط ورزشکاران استان کسب شده است که این آمار
در سالجاری یکهزارو 100 عنوان می باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: 541هیات ورزشی در لرستان وجود دارد که تاکنون در سال جاری به این هیات ها 17میلیارد ریال کمک شده و پیش بینی می شود تا پایان سال این رقم به بیش از 20میلیارد ریال برسد.
عزیزپور اضافه کرد: 85میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی در ورزش لرستان هزینه شده و درآمد از محل اجاره اماکن ورزشی در سال گذشته 12میلیاردو 560میلیون ریال بوده که تاکنون در سال جاری این میزان درآمد ثبت شده اما تا پایان سال افزایش خواهد داشت.
وی به وضعیت نامناسب سرانه ورزش استان اشاره کرد و گفت: اکنون این سرانه در لرستان 58سانتی مترمربع است که 22سانتی مترمربع با میانگین کشوری فاصله دارد.
عزیزپور به افتتاح سالن دوومیدانی دهکده المپیک خرم آباد اشاره کرد و افزود: تاکنون 200میلیارد ریال برای ساخت این سالن هزینه شده که با توجه به شرایط آب و هوا و سردی دما احتمال می رود اسفندماه به بهره برداری برسد.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل