Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-08@22:45:01 GMT

عکس «شیلا خداداد» با پسرش «سامیار»

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۹۶۷۷

عکس «شیلا خداداد» با پسرش «سامیار»

عکس «شیلا خداداد» با پسرش «سامیار».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: کامبک‌های ما جادویی‌اند و توضیحی ندارند

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی پس از کامبک شگفت‌انگیز رئال مادرید برابر بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا نمی‌توانست خوشحالی‌اش را پنهان کند. او در نشست خبری پس از بازی از بازیکنان و هواداران رئال تمجید کرد و بابت خلق یک شب جادویی از آنها تشکر کرد.

چه احساسی دارید؟
دوباره اتفاق افتاده است، اتفاقی که غیرقابل توضیح است دوباره تکرار شده است. این چیزی جادویی است و هیچ توضیحی ندارد. اما باز هم هواداران باورنکردنی بودند، یک استادیوم عالی که کمک می‌کند و بازیکنانی که دست از کار کشیده‌اند دوباره باور می‌کنند. بازیکنان فصلی را پشت سر گذاشتند که هیچکس انتظارش را نداشت، و من هم چنین انتظاری را نداشتم. رسیدن به فینال یک موفقیت بزرگ است.

کلید موفقیت‌های رئال مادرید؟
اینجا کاپیتانی وجود دارد که نامش فلورنتینو پرز است و بقیه ما ملوان هستیم. او توانسته این نسل باشکوه از بازیکنان را گرد هم بیاورد. رئال مادرید خانواده‌ای است که به خوبی توسط او اداره می‌شود.

درخشش خوسلو؟
او بازیکنی است که کمک‌های زیادی به ما کرده است. او بازتابی کامل از کل تیم است. او بدون از دست دادن اعتماد‌به‌نفس و اشتیاقش، کمک‌های زیادی به تیم کرده است.

جنجال‌های داوری بازی؟
داور سوت می‌زند، ما توقف می‌کنیم و آنها گل می‌زنند. ممکن است آفساید نبوده باشد اما ما ایستاده بودیم. آنها از این گل شکایت می‌کنند و ما از گل دیگری که به دلیل زمین افتادن کیمیش رد شد اعتراض می‌کنیم.

هواداران؟
آنها تفاوت را ایجاد کردند و ما خوشحالیم که در این محیط با هواداران بازی می‌کنیم.

دیگر خبرها