Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با صدور پروانه‌های جدید خدمات ارتباطی در بخش ثابت با اعتبار پنج ساله برای دو شرکت جدید، لایسنس‌های Servco را در آستانه ۶۰تایی شدن قرار داد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ اجتماعی سلامت علمی نظرات

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با صدور پروانه‌های جدید خدمات ارتباطی ثابت (Servco) برای شرکتهای "پژواک ارتباطات آتیه روشن" و "رای مهر"، تعداد پروانه‌های صادره در این بخش را عملا به آستانه 60 رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارندگان پروانه‌های Servco مجاز به ایجاد شبکه‌های دسترسی و انتقال اعم از سیمی و بی‌سیم نیستند و در صورتیکه ارائه محتوا بر بستر خدمات موضوع پروانه نیازمند موافقت یا دریافت مجوز از مرجع حاکمیتی مربوط باشد، دارنده پروانه باید ضوابط را رعایت و مجوزهای لازم را دریافت کند.

این لایسنس دو سال و نیم گذشته با هدف تجمیع پروانه‌های سابق ارتباطی و اینترنتی اعم از PSTN،PAP ، ISDP و ISP تدوین شد.

به گزارش بادیجی‌، هم‌اکنون پروانه‌های ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به دو بخش ثابت و سیار تقسیم می‌شود که FCPها و MNOها متولیان توسعه زیرساختهای این بخشها هستند.

سرویس‌دهنده‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات نیز روی این شبکه‌های توسعه‌یافته (FCP و MNO) اقدام به فعالیت می‌کنند که سرویس‌دهنده‌های روی بستر ثابت به Servco و روی سیار به MVNO شهرت دارند.

انتهای پیام/

R1012190/Psaadati/S24,2,1313/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ شهرام حی‌شاد گفت: بر اساس ماده یک قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار کشور، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی بدون شناسه یکتا باید در سامانه صدور مجوز کسب و کار، درخواست خود را ثبت و شناسه یکتا دریافت کنند.

وی افزود: آن دسته از دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی که تا کنون شناسه یکتا دریافت نکرده‌اند تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند برای ثبت درخواست خود به سامانه مربوط به دفاتر، به آدرس www.g4b.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6094735 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • مشکلات روانشناختی چه ارتباطی با چاقی دارد؟
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا