Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@10:09:09 GMT

افتتاح و کلنگ زنی 55 پروژه در ایام الله دهه فجر

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۹۸۸۵

افتتاح و کلنگ زنی 55 پروژه در ایام الله دهه فجر

فرماندار میرجاوه گفت:در ایام دهه فجر امسال تعداد 55 پروژه مختلف در بخش های کشاورزی، آموزشی، برق رسانی، اشتغالزایی در سه بخش لادیز ، مرکزی و ریگ ملک افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد میهنی در گفت و گو با لادیز، اظهار کرد: دهه فجر از بزرگترین رویدادهای تاریخی و اجتماعی است و در ایام دهه فجر امسال تعداد 55 پروژه مختلف در بخش های کشاورزی، آموزشی، برق رسانی، اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در سه بخش لادیز ، مرکزی و ریگ ملک افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهم بخش لادیز از این اعتبارات دو میلیارد تومان، بخش ریگ ملک یک میلیارد تومان و بخش مرکزی نیز دو میلیارد تومان است که این پروژه ها در بخش های مختلف به بهره برداری می رسد.

وی دهه فجر را دهه پاسخگویی به مردم دانست و خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی در سطح شهرستان میرجاوه در ایام الله دهه فجر برگزار می شود که این برنامه ها شامل حضور مردم و مسئولین در برنامه پرسش و پاسخ از مسئولین، بازدید از مناطق روستایی و رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات مردم در بخش های مرکزی، لادیز و ریگ ملک ، اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در طول ایام الله دهه فجر و دیدار و نشست هایی با معتمدین، دانشجویان، بانوان و افراد تاثیرگذار شهرستان می باشد.

میهنی ایام الله دهه فجر را یادآور رشادت ها و فداکاری های جوانان در سال 57 عنوان و تاکید کرد: آغاز برنامه های ایام الله دهه فجر با نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس شهرستان خواهد بود و غبارروبی مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با خانواده مددجویان و مستمندان از دیگر برنامه های این ایام است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های مختلف در ایام دهه فجر در میرجاوه، اذعان کرد: کلنگ زنی پروژه های بهسازی چشمه ها، تحویل تانکرهای آب رسانی به روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری از محل اعتبارات فرمانداری در ایام الله دهه فجر انجام می شود.

فرماندار میرجاوه تصریح کرد: ایام سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور حضور با شکوه مردم در صحنه های انقلاب است و دهه فجر فرصت خوبی برای بازخوانی و تحلیل انقلاب اسلامی است و ارتقا آگاهی عمومی به ویژه نسل جوان از ریشه ها، عوامل، ماهیت و اهداف نهضت امام خمینی (ره) و چشم انداز و آینده انقلاب از جمله اهداف برنامه های دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری شامگاه پنجشنبه در شورای اداری میامی با بیان اینکه ۵۰ درصد گندم استان سمنان در این شهرستان تولید می‌شود، تاکید کرد: هفت هزار و ۵۰۰ رأس دام سبک در میامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه میامی همچنین ۹۵ درصد چغندر قند و ۹۸ درصد دانه‌های روغنی استان سمنان را تولید می‌کند، افزود: میامی تنها شهرستان دارای زمین‌های زراعی دیم در استان سمنان است که نشان می‌دهد استعدادهای خوبی در زمینه کشاورزی و زراعت در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار میامی گفت: مرغ لاین یک پروژه بسیار مهم برای استان سمنان محسوب می‌شود که در ماه‌های آتی در شهرستان میامی به بهره برداری می‌رسد.

آشوری با بیان اینکه شهرستان میامی دیار کاروانسراها نیز محسوب می‌شود که بیانگر ظرفیت‌های فراوان این منطقه است، گفت: ما معتقد هستیم که در حوزه گردشگری باید ارزآوری صورت گیرد زیرا میامی بافت تاریخی بی نظیر در کنار صنایع دستی، قالیبافی، تولید پوشاک و… دارد.

وی افزود: یکی از نیازهای میامی تبدیل ناحیه صنعتی به شهرک صنعتی است تا بتوانیم میزان تعداد بیشتری از صنایع باشیم.

فرماندار میامی ادامه داد: افتتاح بیمارستان میامی، خانه‌های بهداشت روستایی فاز اول ارتقای برق رسانی فرومد، پست برق میامی، ساختمان برق کالپوش و دو شهرک جدید در شهر میامی در زمره اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان است.

آشوری با بیان اینکه کلنگ زنی مجتمع آب رسانی کالپوش در هفته آینده با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان صورت خواهد گرفت، ابراز کرد: در سفر اخیر وزیر ارتباطات، عملیات اجرایی فیبر نوری در شهرستان میامی آغاز شد و هم اکنون بیش از ۹۵ درصد روستاهای شهرستان اینترنت فور جی دارند.

به گزارش مهر، نماینده ولی فقیه در استان سمنان مهمان این نشست بود.

کد خبر 6095345

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است