Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:39:17 GMT

فدراسیون تیراندازی به دنبال بازگشت لازلو

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۹۹۲۵

فدراسیون تیراندازی به دنبال بازگشت لازلو

رییس فدراسیون تیراندازی به دنبال بازگشت لازلو به تیم ملی تا بازی ها آسیایی جاکارتا است.

به گزارش ایسنا، لازلو سوچک سرمربی تیم ملی تفنگ بعد از هفت سال حضور در ایران مهرماه 1395 با فدراسیون قطع همکاری کرد. لازلو که تا المپیک ریو با ایران قرارداد داشت بدون تسویه قراردادش از ایران رفت. اکنون و بعد از گذشت بیش از یکسال لازلو هنوز نتوانسته است بدهی حدود 500 هزار دلاری خود را از فدراسیون ایران باز گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ماه اخیر نامه گلایه‌آمیزی به فدراسیون جهانی تیراندازی مبنی بر پرداخت نشدن مطالباتش توسط ایران، نوشت و در آن اشاره کرد که اگر ایران به تعهداتش عمل نکند به دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS) شکایت خواهد کرد. شرایدر دبیر کل فدراسیون جهانی تیراندازی نیز با نامه‌ای از علی دادگر خواست که با لازلو ارتباط بگیرد و این مشکل را برطرف کند.

علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی اکنون به دنبال پرداخت مطالبات این مربی و بازگشت او به تیم ملی تیراندازی ایران است تا اگر امکانات فراهم باشد و لازلو نیز قبول کند، هدایت تیم ملی را تا پایان بازی‌های جاکارتا دوباره به عهده لازلو بگذارد. با بازگشت لازلو به ایران هم مطالبات این مربی پرداخت خواهد شد و هم با توجه به آشنایی که این سرمربی مجارستانی با ملی‌پوشان دارد، احتمالا تیم ملی تیراندازی با وضعیت بهتری به بازی‌های آسیایی خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه در گفتگو با فارس از ابراز پشیمانی برخی چهره‌های فعال که در ایام اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی»  به خارج از ایران رفته بودند، خبر داده است.

به گفته این منبع آگاه برخی از این چهره‌ها همچنین درخواست‌های را مستقمیا و یا با واسطه برای بازگشت به ایران مطرح کرده‌اند.عدم توفیق در موضوعات کاری، حس فریب خوردن از اپوزیسون خارج نشین و اختلافات و از هم گسیختگی ضدانقلاب، سبب ناامیدی، پشیمانی، احساس سرخوردگی و برخی بیماری‌های روحی در این چهره‌ها شده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران