Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: اختصاص عنوان شهید به کشته شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر پروسه ای ملی است و هنوز اتفاق نیفتاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ سعید مازندرانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: 213 برنامه در کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان گلستان در نظر گرفته شده که نزدیک به 10 اداره کل، سازمان، بانک و صندوق در زیرمجموعه شورای هماهنگی کار و رفاه، اجرای آن ها را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 48 برنامه در نظر گرفته شده به صورت استانی و 165 برنامه نیز به صورت شهرستانی برگزار خواهند شد.

مازندرانی ابراز کرد: از مجموع برنامه های طراحی شده 31 برنامه فرهنگی در قالب نشست های مختلف، زیارت عاشورا در مزار شهدای گمنام، یادواره شهدای کارگر، فضاسازی و آذین بندی متناسب با ایام فاطمیه در محیط های کارگری و اداری، دیدار با خانواده شهدا و خانواده کارگران آسیب دیده و دیدار با مسئولین و علما معرفی شده اند.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی متذکر شد: 36 برنامه نیز در زمینه ورزشی در رشته های مختلف فوتسال، والیبال، تیراندازی و شنا خواهد بود و تعدادی برنامه نیز به صورت مردم محور در واحدهای کارگری، معادن، کارخانجات و واحدهای خدماتی استان بویژه در شهرداری ها اجرا می شوند.

افتتاح 26 پروژه در زمینه تعاونی و واحدهای اقتصادی گلستان در دهه فجر

وی با بیان اینکه در برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر تشکل های کارگری و انجمن های صنفی و اتاق های تعاون را دخیل کردیم، تصریح کرد: 26 پروژه در زمینه تعاونی ها و واحدهای اقتصادی که از ما تسهیلات دریافت کردند در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

مازندرانی با اشاره به برگزاری برخی مراسمات دهه مبارک فجر در معادن استان، گفت: در نظر داریم مراسم یادبود و جشنی برای پیروزی انقلاب در محوطه معدن زمستان یورت آزادشهر داشته باشیم.

حضور بازرسان اداره کار در معدن زمستان یورت آزادشهر دائمی است

وی ادامه داد: از زمانی که حادثه معدن زمستان یورت اتفاق افتاد حضور بازرسان و ناظران ما در آن معدن دائمی است و هر هفته در معدن حضور داریم و سرکشی انجام می دهیم.

هنوز عنوان شهید به کشته شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر داده نشده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص تخصیص عنوان «شهید» به کشته شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر نیز عنوان کرد: اختصاص عنوان شهید به یک کارگر پروسه خاصی نیاز دارد که این کار در خدمت استان نیست و وزیر کار باید پیگیر باشد، متاسفانه هنوز این عنوان یه کشته شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر داده نشده است.

 مازندرانی گفت: هنوز بحث شهادت نمایندگان یاک40 نیز مشخص نشده است این یک پروسه ملی و زمانبر است ضمن اینکه هیچ مزایایی در قانون برای شهدای خدمت در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح پنج‌شنبه در نشست خبری با اشاره به در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم، گفت: برای این هفته حدود ۴۰۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری یکی از شخصیت‌های بارز و تأثیرگذار در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی بود، افزود: اگر نسل امروز به دنبال گام برداشتن در مسیر درست است، بی‌تردید آثار شهید مطهری امروز هم می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای معرفتی این نسل باشد.

این مسؤول با یادآوری اینکه سپاه پاسداران فقط یک مجموعه نظامی نبوده، بلکه مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی نیز به شمار می‌رود، تصریح کرد: در همین راستا مواردی چون ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تأمین و ترویج معارف انقلابی، حکیمانه شدن رفتار سیاسی و … جز وظایف ذاتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران محسوب می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در ادامه گریزی به دیگر برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان زد و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این حوزه، برگزاری ۲۰ هزار مورد جلسه بصیرتی طی سال گذشته بود. به لحاظ جمعیت آماری نیز ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج استان در سال گذشته شرکت کردند.

بیگدلی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز به هیچ گروهی اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را نداده و این خود حاکی از وابسته نبودن آن به جریانات مختلف است، اظهار کرد: یکی از افتخارات این مجموعه نظامی و عقیدتی، ایستادن در کنار نهادهای مختلفی است که در مسیر انقلاب حرکت کرده و قصد کمک به نظام اسلامی را داشته‌اند.

وی با یادآوری اینکه ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نام‌گذاری شده است، اضافه کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا با رویکرد آثار شهید مطهری و … از جمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

کد خبر 6088372

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد