Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای اتحادیه تعاونی مسکن مهر سنندج با تاکید بر واگذاری واحدهای آماده تحویل به صاحبان آنها گفت: با اعمال رویکردهای جدید در حوزه تعاونی‌های مسکن مهر باید شاهد کاهش روزافزون مشکلات این حوزه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلواتی افزود: واگذاری‌های غیر کارشناسانه زمین در اجرای پروژه‌های مسکن مهر در سالیان گذشته مشکلات ترافیکی، درمانی، آموزشی در تعاونی‌های مسکن مهر استان به بار آورده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و سایر مدیران ذیربط باید در پروژه تعاونی‌های مسکن ورود پیدا کنند.

وی بررسی مشکلات این واحدها در تمام زوایا را ضروری دانست و اذعان داشت: بخش قابل توجهی از موفقیت مسکن مهر استان مرهون زحمات تیم کاری اداره سابق تعاون است.

مدیر اتحادیه تعاونی مسکن مهر سنندج نیز در این دیدار با اشاره به وجود 77 تعاونی مسکن مهر بهاران سنندج، اظهار داشت: 3 هزار و 148 واحد از 5 هزار 468 واحد مسکن این تعاونی‌ها به متقاضیان واگذار شده است و بالغ بر 2300 واحد دیگر در قالب سه فاز اجرایی در دست احداث و تکمیل است.

انتهای پیام/ د م

واگذاری 3 هزار و 148 واحد از 5 هزار 468 واحد مسکن مهر سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود

محمدهادی ایمانیه در آیین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس با بیان اینکه استان فارس همواره در بسیاری از مجامع خیرین پیشتاز و شروع کننده بوده و به‌عنوان الگو مطرح شده است، خواستار تسهیل در فرآیند‌های اداری و قانونی شد و گفت: خیرین در راستای کار خیر، هرگاه با مانعی مواجه شدند حتما ما را در جریان بگذارند تا شخصا در کمتر از ۲۴ ساعت جهت رفع مانع اقدامات لازم را انجام دهم.

استاندار فارس، جلوگیری از موازی کاری را یکی دیگر از مسائلی عنوان کرد و خواستار ایجاد شبکه‌ای واحد برای هدفمندتر کردن کمک‌های خیرین شد.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد تعاونی خیرین را مطرح کرد و گفت: این تعاونی با همکاری اداره تعاون و خیرین، می‌‍تواند شبکه‌‍‌ای را در زمینه توسعه اشتغال و تولید ایجاد کند که در راستای شعار سال گام بردارد.

ایمانیه در پایان صحبت‌های خود خواستار اطلاع رسانی گسترده برای ساماندهی کودکان کار، متکدی و بازمانده از تحصیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان