Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز برای سومین روز متوالی جمعی از کارگران شهرداری بروجرد در مقابل شهرداری تجمع و خواستار پرداخت 8 ماه حقوق معوقه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد داستان حقوق معوقه کارگران شهرداری همچنان ادامه دارد، داستانی که هر روز گسترده تر می شود و تلخی داستان مشکلات و گرفتاری های کارگرانی زحمت کش است که حقوق های معوقه، آنها را کلافه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند سالی است که کارگران شهرداری بروجرد با چند ماه حقوق معوقه همراه هستند و در بیشتر موارد برای دریافت حقوق های معوقه دست به اعتراض، راهپیمایی و تجمع زده اند و این مشکل همچنان ادامه دارد.

 

هم اکنون کارگران شهرداری بروجرد 8 ماه حقوق معوقه دارند  و با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز خواستار پرداخت این معوقات شده اند.

کارگران شهرداری بروجرد امروز دوشنبه برای سومین روز متوالی در مقابل شهرداری تجمع و خواستار پرداخت معوقات شدند، امروز حدود 70 نفر ار کارگران شهرداری با در دست داشتن پلاکاردی اعتراض خود را برای چندمین بار اعلام کردند.

 

کارگران شهرداری بروجرد خواستار پرداخت معوقات هستند اما تا کنون اقدامی برای رفع این مشکل صورت نگرفته تا جایی که روز گذشته تعدادی از این کارگران معترض وارد صحن شورا شدند و اعلام کردند تا اعضای شورا برای رفع این مشکل و پرداخت معوقات اقدام کند.

 

امروز از صبح تجمع کارگران آغاز شد و این افراد اعتراضات خود را اعلام کردند و برای بار دوم وارد شورای شهر شدند، البته امروز شورا در این راستا جلسه فوق العاده تشکیل داد تا بتواند از رنج و مشکلات این کارگران کم کند.

 

"احسان دالوند" عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: برای رفع مشکلات حقوق معوقه کارگران قرار است با تخفیفات در نظر گرفته شده بتوان بخشی از مشکلات مالی را حل کرد.

 

وی اضافه کرد: در سنوات قبل شهرداری وامی را دریافت کرده که هم اکنون هر ماه حدود یک میلیارد تومان اقساط آن پرداخت می شود و برای کاهش مشکلات تصمیم گرفته شد که چند ماه تنفس داده شود تا بتوان از اقساط این وام برای پرداخت بخشی از معوقات استفاده کرد.

به گفته وی در حال حاضر اولویت کار با پرداخت حقوق کارگران است که و همچنین سازمان هایی از شهرداری که حقوق های بروزی دارند قرار است به کمک شهرداری بشتابند.

 

در ادامه "ابراهیم بیاتی" رئیس شورای شهر بروجرد افزود: برای رفع مشکلات کارگران شهرداری بروجرد تلاش هایی در حال انجام است که سعی داریم تا با این اقدامات و برنامه ریزی بتوانیم بخشی از مشکلات این قشر را حل کنیم.

 

وی اضافه کرد: حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد مربوط به سنوات گذشته است اما شورا همه تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند در جهت رفع مشکلات آنها اقدام نماید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان