Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@05:17:12 GMT

دعوت 10 جودوکار خراسان رضوي به تيم ملي

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۰۴۸۸

دعوت 10 جودوکار خراسان رضوي به تيم ملي

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- رئيس هيات جودو، جوجيتسو و کوراش خراسان رضوي از دعوت پنج جودوکار بزرگسال و پنج جودوکار جوان اين استان به اردوهاي تيم ملي خبر داد.

حسين محمودي روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: علي پرهيزگار، علي قلي پور، وحيد جدي، مرتضي مختارزاده و امين کاميابي جودوکاران جوان خراسان رضوي به همراه 16 جودوکار ديگر از استانهاي تهران، خراسان شمالي، خوزستان، سيستان و بلوچستان، گيلان، مازندران و همدان به اين اردو دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: همزمان با اين اردو، تيم ملي جودو بزرگسالان کشور نيز اردوي آمادگي خود را در مجموعه ورزشي انقلاب تهران آغاز مي کند که جواد و جلال محجوب، حيدر زحمتکش، جعفر فيروزآبادي و اميد تزتک از خراسان رضوي به همراه 20 جودوکار ديگر از استانهاي البرز، تهران، اصفهان، خراسان شمالي، سيستان و بلوچستان، فارس، لرستان، قزوين، خوزستان، گلستان و همدان در اين اردو حضور خواهند داشت.
وي اظهار کرد: اردوي آمادگي تيم ملي جوانان کشور از 13 بهمن ماه در سالن جودو مجموعه ورزشي شهيد کبکانيان تهران آغاز مي شود و تا سوم اسفند ماه ادامه دارد.
خبرنگار: کاميار اسماعيل پور ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم
1922 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی

دریافت 65 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم افتتاح طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر که در وقایع زلزله افغانستان و سیل سیستان و بلوچستان حضور داشتند تقدیر شد.

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6057202

دیگر خبرها

  • ۲۷ سایت نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی برق‌رسانی شد
  • ۱۸ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های خراسان رضوی رفع نقص می‌شود
  • ٢٩ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند
  • وقوع بارش های شدید در استان خراسان رضوی
  • افتتاح طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • اعزام ۲۰ کامیون کمک های مردم خراسان رضوی به غزه
  • پایان رقابت‌های جودو جام مولای عرشیان در اصفهان
  • حضور ۱۰ هزار نفر از مردم استان بوشهر در اردو‌های راهیان پیشرفت
  • (عکس) پورتو: طارمی به تهران برمی‌گردد
  • پورتو: طارمی به تهران برمی‌گردد (عکس)