Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:51:18 GMT

تعویض ۲۶۷ کنتور آب در ملکشاهی

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۰۶۷۹

تعویض ۲۶۷ کنتور آب در ملکشاهی

مدیر آب و فاضلاب شهرستان ملکشاهی از تعویض 267 دستگاه کنتورآب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ملکشاهی خبر، "عزیز صمیمی"؛ مدیر آب و فاضلاب شهرستان ملکشاهی با بیبان اینکه تعویض کنتور خراب برای امور هزینه بر است گفت: در سال جاری267 دستگاه کنتور توسط این امور تعویض گردیده است.

وی اظهار کرد: به صفر رساندن کنتور های خراب از اولویت های اصلی این امور می باشد اما چون در هر دوره از قرائت بر تعداد کنتور های خراب افزوده می شود بنابراین کار تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آب و فاضلاب شهرستان ملکشاهی یاد آور شد: تعویض کنتور های خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تاسیسات آب رسانی جلوگیری می کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته تر مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می نماید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز شهر هامبورگ شاهد یک دربی بزرگ بود. هامبورگ میزبان اف سی سن پائولی در هفته 32 بوندسلیگا 2 بود و در نهایت با گل دقیقه 85 روبرت گلاتزل به پیروزی رسید. با این برد ارزشمند، هامبورگ 55 امتیاز شد و امیدهایش برای رفتن به پلی آف حفظ شد.

این واقعیت که آنها هر دو در لیگ دسته دوم بازی می کنند نیز از جذابیت و حساسیت این بازی کم نکرده بود. دیشب اگر سن پائولی صدرنشین برنده می شد، به بوندسلیگا صعود می کرد و هامبورگ را بدون هیچ شانسی برای صعود به پلی آف می گذاشت.

هامبورگ ولی پیروز شد و جشن صعود رقیبش را به تعویق انداخت. سن پائولی با 63 امتیاز، دو امتیاز بیشتر از کیل، پیشتاز است و هامبورگ بعد از دوسلدورف 59 امتیازی در رده چهارم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان