Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: در حال حاضر کار انتخاب  دانشجویان نمونه سال ۹۶ در دو وزارت خانه بهداشت و علوم به پایان رسیده و در حقیقت لیست افراد معرفی شده آماده است و در جشنواره دانشجوی نمونه ۲۷ نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از تغییر زمان برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه سال96 خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بر این بود که این مراسم در نیمه اول بهمن ماه برگزار شود، اما به دلیل عدم هماهنگی‌ها این مراسم به تعویق افتاد و دانشجویان نمونه نیمه اول اسفند با حضور  جهانگیری معاون اول رئیس جمهور معرفی و تقدیر می‌شوند.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجویی نمونه سال 96 که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان پذیرفت و در مجموع چهار هزار و ۶۲۴ نفر ثبت نام کردند که تنها ۱۶۱۶ نفر موفق شدند مدارک خود را در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه ثبت کنند.

وی تصریح کرد: از همه تعداد ثبت نام کنندگان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، ۱۰۶۱ نفر آنها از دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و ۵۵۵ نفر نیز از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت هستند.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه‌ها تا ۲۵ آبان ماه فرصت داشتند نتایج داوری خود را به وزارت خانه‌های بهداشت و علوم ارسال کنند تا در نهایت این داوری در سطح وزارتخانه صورت بگیرد .

وی تاکید کرد: به طور کلی، ۹۱ نفر به مرحله دانشگاهی راه یافتند و به وزارت علوم معرفی شدند که پس از داروی مرحله کشوری، ۲۷ نفر برگزیده می‌شوند.

انتهای پیام/

زمان برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه سال 96

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد