Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@01:35:17 GMT

4200 زوج لرستانی در انتظار وام ازدواج

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۱۳۲۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، ظهر امروز دوشنبه، نهم بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در سال ۹۵ تعداد ۳۲ هزار زوج لرستانی در صف وام ازدواج بودند، گفت: در همان سال با کارگروه ازدواج استان لرستان ۳۳۳ میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت شد و در سال جاری تاکنون ۲۸۰ میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: طی دو سال گذشته آمار تسهیلات ازدواج در لرستان از ۳۲ هزار به ۴۲۰۰ زوج کاهش یافته است.
عزیزپور با بیان این‌که بعضی مواقع زوج‌ها توان تامین وثیقه و ضمانت‌های بانک‌ها جهت تسهیلات وام ازدواج ندارند، اضافه کرد: در ارتباط با ضامن هم جهت دریافت وام ازدواج با پیگیری‌های انجام شده توسط بانک‌ها طوری عمل می‌شود تا زوج‌های جوان بتوانند به‌راحتی وام ازدواج را دریافت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان فرهنگ‌سازی در قشر جوان را از مهم‌ترین وظایف حوزه جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان دانست و گفت: در تفاهم‌نامه با اداره‌کل فنی و حرفه ای لرستان جوانان لرستان می‌توانند به طور رایگان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شوند.
وی در خصوص اعزام ورزشکاران لرستانی به مسابقات بین‌المللی اظهارکرد: تاکنون هیچ تیم یا ورزشکاری نیامده است که ما آن‌را به مسابقات بین‌المللی اعزام نکرده باشیم و تمام تیم‌ها جهت اعزام می‌توانند روی کمک اداره‌کل ورزش و جوانان حساب کنند.
عزیزپور اضافه کرد: در حال پیگیری افتتاح خانه‌های جوان در استان هستیم این در حالی‌است که در ایام‌الله دهه فجر خانه جوان شهرستان الیگودرز به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده خانه بتوانیم خانه جوان پلدختر را نیز افتتاح کنیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل