Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان برای حضور هواداران استقلال در ورزشگاه تمهیداتی اندیشیده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار صنعت نفت و استقلال در حالی فردا در آبادان برگزار می شود که نفتی ها قصد دارند از حداکثر فضای ورزشگاه برای استقرار هواداران شان استفاده کنند. از این رو مسئولان صنعت نفت فقط ۱۰ درصد از سکوهای ورزشگاه تختی آبادان را در اختیار هواداران استقلال قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص گفته می شد که تعدادی سکوی جدید نیز به ورزشگاه تختی آبادان اضافه شده که در اختیار هواداران میهمان قرار بگیرد؛ اما مسئولان باشگاه این موضوع را تکذیب و اعلام کردند سکوهای جدید برای استفاده هواداران خودی است.

به همین خاطر مسئولان نفت آبادان پشت نیمکت تیم میهمان را برای استقرار هواداران استقلال در ورزشگاه تختی در نظر گرفتند تا تنش خاصی به وجود نیاید. البته با توجه به اینکه هواداران آبادانی انگیزه زیادی برای حضور تیم شان در فینال دارند به نظر می رسد تقریبا همه ورزشگاه را در اختیار داشته باشند و ۱۰ درصد سکوی استقلالی‌ها زیاد به چشم نیاید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر می‌روند.

رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره تمهیدات لازم برای حضور تماشاگران و ورود و خروج تیم‌ها به ورزشگاه وطنی به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: همه نیرو‌ها پای کار هستند تا ان‌شاءالله یک بازی بدون دردسری را برگزار کنیم. تمشاگران پرسپولیس هم در قسمت شمالی ورزشگاه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. همان ۱۰ درصد به تماشاگران مهمان اختصاص می‌یابد. پشت دروازه می‌نشینند. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد.  

درزی خلردی در مورد اینکه فصل گذشته نساجی در حالی میزبان پرسپولیس بود که خیلی بیشتر از ۱۰ درصد فضای ورزشگاه به تماشاگران مهمان اختصاص یافت و این بار جلوی هجوم بیش از حد مجاز تماشاگران پرسپولیس گرفته خواهد شد، عنوان کرد: تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفتیم ۶۰۰ عدد است که همان ۱۰ درصد می‌شود. احتمال اینکه این بار هم بیش از ۱۰ درصد تماشاگر پرسپولیس وارد ورزشگاه شوند وجود دارد ولی تلاش خواهیم کرد تا بیشتر ورزشگاه به تماشاگران نساجی میزبان تعلق پیدا کند. شاید تماشاگران پرسپولیس در میان تماشاگران نساجی وجود داشته باشند. تمهیدات بر این است که تماشاگران نساجی غالب باشند و لیدر‌ها هم با یکدیگر هماهنگ هستند. ان‌شاءالله مشکلی پیش نمی‌آید.

رئیس هیئت فوتبال مازندران در مورد حضور بانوان در ورزشگاه وطنی گفت: امکان حضور بانوان محترم در بازی‌هایی که نساجی میزبان پرسپولیس و استقلال است به دلیل حساسیت مسابقه وجود ندارد. طرفداران دو تیم تهرانی بیشتر از سایر تیم‌ها هستند و به همین خاطر بانوان حضور ندارند. در دیگر بازی‌های نساجی مشکلی نیست و می‌توانند حضور یابند. البته ظرفیت ورزشگاه کم است که نمی‌توانیم در بازی‌های نساجی با استقلال و پرسپولیس پذیرای بانوان محترم باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال