Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:33:42 GMT

جریانی از سیاه نمایی در کشور وجود دارد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۱۴۵۳

جریانی از سیاه نمایی در کشور وجود دارد

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان اینکه جریانی از سیاه‌نمایی در کشور وجود دارد، گفت: این سیاه‌نمایی‌ها جز ناامید کردن مردم و ایجاد بحران نتیجه‌ای ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام ابراهیم رنجبر در جلسه ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان اینکه در ستاد اقامه نماز با وجود ضعف نیروی انسانی فعالیت‌های خوبی انجام شده است، اظهار کرد: در پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز سال ۹۶ چند نکته مهم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مهم ترین نکات این پیام تاکید بر این مسئله بود که مسئولان مؤمن باید تمامی امکانات در اختیار خود را برای ارتقاء فرهنگ نماز بسیج کنند.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به تمرکز ستاد اقامه نماز بر آموزش و پرورش، گفت: بیشترین اقدامات ستاد در مدارس در حال انجام است که برگزاری دوره آموزشی ۱۶ساعته برای معلمان، دانش آموزان دختر پایه سوم و ۳۰۰نشست دانش‌آموزی از جمله این برنامه‌‎ها است.

رنجبر از آموزش ۲۰۰مربی مهدکودک خبر داد و عنوان کرد: این مربیان طی دو روز شیوه‌های آشنایی کودکان با معارف دینی را فرا گرفتند، همچنین مبلغانی برای آموزش به مربیان مهدها آموزش داده شدند تا از اساتید قم بی نیاز شویم.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان افزود: ستاد اقامه نماز درآمد خاصی ندارد و برای اجرای برنامه های خود نیازمند کمک سایر دستگاه ها است، با توجه به اینکه ستاد اقامه نماز کشور ۳۶میلیون تومان به ستاد اقامه نماز اصفهان اختصاص داده است، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف می توانند در برنامه های خاص به ستاد اقامه نماز کمک کنند.

وی با تأکید بر تأثیر رواج نماز بر رفع مشکلات جامعه گفت: خداوند در سوره عنکبوت می‌فرماید که نماز انسان را از گناه و فحشا باز می دارد و امروز خوشبختانه می توان گفت در آموزش و پرورش فرصت مناسبی برای اقامه نماز فراهم شده و این سازمان همکاری خوبی با ستاد اقامه نماز داشته است.

رنجبر ضمن پیشنهاد آغاز طرح مطالعاتی مشترک میان اداره ورزش و جوانان، شهرداری اصفهان و ستاد مرکزی اقامه نماز پیرامون علل کاهش گرایش جوانان به نماز در جامعه، تأکید کرد: همه ما به اولویت نماز در زندگی اعتقاد داریم، اما این اتفاق در عمل نمودی ندارد.

وی تصریح کرد: نوعی سیاه‌نمایی در جامعه در حال انجام است، در حالی که همه مسئولان و مدیران نماز اهل گناه نیستند و این سیاه‌نمایی‌ها جز القای حس ناامیدی به مردم نتیجه‌ای ندارد.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان اظهار کرد: گفته می‌شود که ایران در جرم، جنایت، افسردگی و دیگر آسیب‌ها در صدر کشورهای دنیاست، مردم به این آمارها توجه می کنند، در حالی که آمارهای بین‌المللی با معیار و ملاک خاصی و متفاوت از معیار داخلی رصد می‌شود و بسیاری از مسائلی که در کشور ما جرم است در دیگر کشورها جرم محسوب نمی‌شود و مسئولان باید پاسخگوی این آمارها و نتایج آن در جامعه باشند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعباس حقیقی‌نیک با اعلام این خبر گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) خاطرنشان کرد: شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه نیز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت ساعت ۹ صبح، در قالب دسته‌ جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت و در ساعت ۱۱ در شبستان امام خمینی (ره) به سوگواری می‌پردازند که سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.

وی در پایان گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

کد خبر 6093989

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز