Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- رئيس اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامين از پرداخت تسهيلات بانکي به واحدهاي توليدي صنفي و صنعتي متقاضي خبر داد.

حسن ميرزايي روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: ب اساس دستورالعمل ارسالي از سوي وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعي و مصوبه هيأت وزيران و موضوع آئين نامه اجراي قانون حمايت از توسعه و ايجاد اشتغال پايدار در مناطق روستايي و عشايري ، شرايط ارائه تسهيلات سرمايه گردش با استفاده از منابع صندوق توسعه ملي فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در راستاي اجراي اين طرح و به منظور تسهيل امور، متقاضيان واجد شرايط دريافت اين تسهيلات مي توانند براي معرفي طرح‌هاي خود در سامانه کارا ثبت نام کرده و وارد پروسه دريافت تسهيلات شوند.
وي با اشاره به اينکه تمامي کارآفرينان و سرمايه گذاران روستايي مي توانند جهت ثبت نام اقدام نمايند افزود:اين تسهيلات به طرح‌هايي اختصاص داده ميشود که اولويت آنها ايجاد اشتغال پايدار و فراهم کردن بازارکار است.
ميرزايي نرخ سود اين تسهيلات را 6 و 10 درصد براي تسهيلات سرمايه در گردش و ثابت واحدهاي توليدي اعلام کرد.
وي با اشاره به دوره تنفس پرداخت تسهيلات بانکي افزود : دوره تنفس باز پرداخت اقساط تسهيلات از شش ماه تا 2 سال با توجه به نوع قرارداد بانک عامل متغيير است.
رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت افزود : متقاضيان مي توانند از طريق ثبت نام در سامانه اينترنتي WWW.KARA.MCLS.GOV.IR طرح هاي خود را معرفي نمايند.
شهرستان ورامين با دارا بودن سه شهرک صنعتي چرمشهر ، سالاريه ، شهيد ملاآقايي و يک منطقه صنعتي در خيرآباد ، از 750 واحد توليدي خرد ، متوسط و بزرگ برخوردار است.
از مجموع واحدهاي توليدي ، 330 واحد مجوز صنعتي و 420 واحد مجوز از اتحاديه هاي مختلف دارند که بيشترين تعداد آن ها در شهرک صنعتي خيرآباد جنوبي مستقر هستند.
ميزان اشتغال واحدهاي توليدي با مجوز صنعتي در حدود 5 هزار نفر به صورت مستقيم است که در حال حاضر 145 واحد توليدي چرم و سالامبور در شهرک صنعتي چرمشهر، بزرگترين شهرک صنعتي تخصص چرم کشور مشغول به فعاليتند.
ورامين با 300 هزار نفر جمعيت در 35 کيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با کانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد حسن ميري انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7254 / 1539
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی