Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز در متن این حکم آمده است:

جناب آقای سیدمهدی قاسمی زاویه سادات

نظر به تجارب و حسن سوابق جنابعالی و به استناد مفاد اساسنامه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست سازمان یازنشستگی شهرداری تهران منصوب می نمایم.

لازم است ضمن حفظ هماهنگی کامل با معاونت توسعه منابع انسانی و هدایت و نظارت بر عملکرد شرکت های تابعه سازمان در راستای ارتقای سطح کیفی و تسریع در خدمات رسانی و تاکید بر توانمندسازی و افزایش بهره وری، در زمینه ایجاد منابع پایدار و سرمایه گذاری در شرکت ها و موسسات، مشارکت در طرح های اقتصادی و استفاده از ظرفیت های مال یو فنی و اداری موجود برای پویایی سازمان، برقراری و پرداخت حقوق بازنشستگی کارمندان رسمی شهرداری و سازمان های تابعه بر اساس قوانین و مقررات در راستای کوچک سازی، هوشمندسازی و چابک سازی، همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضروری است در راستای تحقق اهداف کلان مدیریت شهری، اصلاح ساختار سازمان بازنشستگی، اصلاح سبد دارایی ها و سرمایه گذاری ها و تقویت و توسعه مدیریت اقتصادی سازمان را سرلوحه اقدامات خود و سایر همکاران قرار داده و تمام توان خود را جهت افزایش امید، جلب مشارکت شهروندان و تحقق شکوفایی شهر تهران به کار گیرید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، پیشرفت و آبادانی تهران و تامین آسایش و آرامش شهروندان عزیز مسئلت دارم.

700

انتصاب شهرداری تهران محمد علی نجفی سیدمهدی قاسمی زاویه سادات» سرپرست سازمان بازنشستگی شهرداری تهران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شرکت مترو تهران و حومه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی، در حکمی مسعود درستی را به عنوان سرپرست شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب کرد.

در متن حکم شهردار تهران خطاب به وی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب می‌شوید.

امید است بر اساس اسناد بالادستی و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه و اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید.

کد خبر 6057500 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز منصوب شد
  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • «سرپرست مدیریت امور اجتماعی» دانشگاه علامه منصوب شد
  • سرپرست شرکت مترو تهران و حومه منصوب شد
  • اساسنامه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصویب شد
  • سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد
  • سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری بجنورد منصوب شد
  • یک تغییر مهم در شهرداری زاکانی
  • سرپرست متروی تهران منصوب شد
  • انتصابات جدید در استان کرمانشاه انجام گرفت