Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر، همایش مقاله‌نویسی ملی نماز با محورهای کلی «جایگاه نماز در تعالی فردی»، «جایگاه نماز در تعالی اجتماعی»، «جایگاه نماز در پیشرفت فرهنگی»، «جایگاه نماز در پیشرفت اقتصادی» و «جایگاه نماز در پیشرفت سیاسی» برگزار می‌شود.
علاقمندان برای ارسال چکیده مقالات تا 30 بهمن ماه و ارسال اصل مقالات تا 10 اسفند ماه سال جاری فرصت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق رایانامه به آدرس icscr.com@gmail.com ارسال نمایند و برای اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش 09395529583 تماس حاصل نمایند.
مقالات برتر این مسابقه جوایز نفیسی را دریافت خواهند کرد و همه مقالات در قالب کتاب و پایگاه مجلات تخصصی نور منتشر می‌شود.
همچنین برای نویسندگان مقالات گواهی معتبر صادر می‌شود و امکان چاپ مقالات برتر در مجلات علمی تخصصی وجود دارد
1003/پ20/ب

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد

اسماعیل رستمی،مدیر کل حج و زیارت استان قم در حاشیه همایش حجاج قمی کاروان‌های حج تمتع در ورزشگاه حیدریان گفت: ۲۳۹۹ نفر در قالب ۱۹ کاروان از قم به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه اعزام حاجیان از ۲۳ اردیبهشت آغاز می‌شود، افزود: میانگین سن حجاج در قم ۵۷ سال است و ۵۵ درصد حجاج قمی، خانم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه