Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > عکس - در اینفوگرافیک زیر سوانح دریایی مهم جنوب شرق آسیا در سه دهه اخیر را می‌بینید.

 

برای بزرگنمایی تصویر بر روی آن کلیک کنید.
منبع: ایرنا
61282

 

کلید واژه‌ها : حوادث دریایی -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، بابک محمودی بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این استان که با حضور استاندار کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این استان زیرساخت‌های خوبی از جمله هوانیروز و فرودگاه را دارد.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه مرکزیت غرب کشور است، افزود: این ویژگی استان در مواقع وقوع حوادث می‌تواند به خوبی و با سرعت بالا از استان‌های کردستان، ایلام، همدان و لرستان پشتیبانی کند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: کرمانشاه پایگاه هوایی، تجهیزات تخصصی و انباری مورد نیاز بحث امداد و نجات را دارد و به خوبی می‌تواند استان‌های همجوار را پشتیبانی کند.

محمودی گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و مرکزیت بودن این استان در بحث مدیریت بحران و با نظر مساعد رئیس سازمان مدیریت بحران، کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور مصوب شود.‌

استقرار بالگرد تخصصی ویژه آتش سوزی به کرمانشاه

وی از اختصاص دادن نیروی انسانی و تجهیزات تخصصی امداد و نجات ویژه به کرمانشاه خبر داد و گفت: طی سال جاری در بحث ترابری توان عملیاتی و نیروی کادر در این استان به ۲ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

محمودی با اشاره به خریداری تعدادی بالگرد آتش نشانی، تصریح کرد: در برنامه داریم یکی از این بالگردهای تخصصی ویژه آتش سوزی‌ها را در این استان مستقر کنیم.

وی افزود: همچنین در برنامه داریم بین سه تا چهار فروند بالگرد دائمی را در کرمانشاه مستقر کنیم تا در حداقل زمان ممکن بتوانند بحث امداد و نجات را به خوبی پشتیبانی کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: لازمه همه این اقدامات فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای نگهداری و استفاده از این تجهیزات توسط استان است.

ایجاد دالان سرد در مرز خسروی در اربعین سال جاری

محمودی به بحث پیاده‌روی عظیم اربعین پرداخت و گفت: کرمانشاه یکی از استان‌های موفق در سال گذشته بوده و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت.

به گفته وی، با توجه به شرایط مناسب مرز خسروی قطعاً در اربعین امسال شاهد تردد زوار بیشتری از این استان و مرز خسروی خواهیم بود.

محمودی بیان کرد: در اربعین گذشته یک پایگاه دائمی در مرز خسروی ایجاد کردیم و قطعاً برای امسال نیز در نظر داریم خدماتی مانند دالان سرد ایجاد کنیم.

وی با اشاره به آمار بالای حوادث کوهستانی در کرمانشاه، افزود: بیستون چهارمین توده سنگی بزرگ در دنیا است که جاذبه بالایی برای سنگ نوردان و صخره نوردان از سراسر کشور و حتی دنیا دارد.

محمودی با بیان اینکه مسیرهای کوهنوردی بیستون منحصر به‌فرد است، تصریح کرد: نباید آن را به عنوان یک تهدید ببینیم، بلکه با اقداماتی از جمله وجود راهنما، تهیه بروشور و علامت گذاری مسیرها، کوهنوردی را در این منطقه به یک فضای مفرح و امن تبدیل کنیم.

کد خبر 6090134

دیگر خبرها

  • بارش‌های اخیر ایران محصول ابردزدی و بارورسازی ابرها است؟
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک