Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، مهندس نعمت زاده با اعلام این خبر گفت:طرح جهادی بازگشایی جاده قدیم قم در محور گردنه حسن آباد در دو روز متوالی  همچنان از سوی نیرو های شهرداری کهریزک در حال اجراست و با توجه به اقدامات انجام شده و به کارگیری تجهیزات مکانیکی پیش بینی میشود انسداد جاده، امروز تا قبل از تاریک شدن هوا به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


         شهردار کهریزک در ادامه افزود : پس از بارش برف، عبور خودروهای سنگین و سواری در نقطه برفگیر گردنه حسن آباد با مشکل مواجهه شد و عدم تردد خودروها در این محور منجر به ایجاد ترافیک سنگین در محدوده شهر کهریزک شد که با تدابیر ترافیکی و خدماتی لازم ترافیک این مسیر از ایستگاه مترو کهریزک تا مهدی آباد در کوتاهترین زمان بازگشایی و تردد خودروها روان سازی شد اما متاسفانه برف و بوران گردنه حسن آباد منجر به گیر کردن خودروهای سنگین و سواری در این محور شد که بار ترافیکی آن تا محدوده مهدی آباد ادامه  یافت و شهرداری کهریزک در راستای خدمت رسانی به شهروندان ، مدیریت بازگشایی مسیر را عهده دار شد.
       وی اظهار داشت: این معضل ترافیکی خارج از محدوده استحفاظی شهر و بخش کهریزک واقع شده است و راهداری متولی اصلی بازگشایی محور محسوب می شود اما باتوجه به تاکید فرماندار ری مبنی بر اهمیت و ضرورت رفع این معضل، شهرداری کهریزک خارج از دایره وظایفش به طور داوطلبانه وارد میدان شده و در قالب طرحی جهادی تمامی ظرفیت های موجود در شهرداری را جهت رفع این معضل بزرگ فرا منطقه ای به کار بسته است.
         رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری کهریزک در ادامه افزود: علاوه بر تجهیزات و ماشین آلات مکانیکی موجود در واحد خدمات موتوری شهرداری کهریزک و خودروهای امدادی آتش نشانی، روزانه بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سنگین در قالب لودر، گریدر و بیل های مکانیکی به صورت استیجاری جهت تسریع در فرایند بازگشایی مسیر به کار گرفته شده است که تامین هزینه های آن روزانه حدود ۳۰۰ میلیون ریال براورد شده است که تامین این اعتبارات بر عهده شهرداری کهریزک است.
       مهندس نعمت زاده گفت: تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری کهریزک با تمامی تجهیزات و نیروهای موجود در طول دو روز اخیر با حضور میدانی در گردنه حسن آباد، در آماده باش کامل به سر می برند.  
       وی به اقدامات شهرداری کهریزک جهت امدادرسانی به سرنشینان خودروها نیز اشاره کرد و گفت: روز گذشته در بین  رانندگان و مسافران در راه مانده وعده های غذایی گرم توزیع شد و امروز نیز حدود ۶۰۰ پرس غذای گرم در بین مسافران توزیع شد.
       شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: علاوه بر وعده های اصلی غذایی مدیریت شهری کهریزک ۷۰۰ بسته غذایی میان وعده و ۷۰۰ قرص نان را تهیه و در اختیار نیروهای هلال احمر قرار داد تا با کمک آنها در بین مسافران توزیع شود.
       مهندس نعمت زاده در پایان گفت: شهرداری کهریزک یک تنه و با استفاده از امکانات و تجهیزات مکانیکی و نیروهای  انسانی خدماتی و اجرایی تمامی ظرفیت های خود را برای امدادرسانی به مسافران و بازگشایی مسیر در خارج از حوزه استحفاظی شهرداری کهریزک به کار بسته است و با اقدامات انجام شده به زودی شاهد بازگشایی مسیر خواهیم بود.
 
 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد

به گزارش خبرگزارش صدا و سیمای استان لرستان، سارقان کابل و تجهيزات مخابراتي در خرم آباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيري ۲ سارق حرفه اي کابل و تجهيزات مخابراتي و کشف ۱۵ فقره سرقت در خرم آباد خبر داد.

نبي اله قاسمي اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهيزات مخابراتي در سطح شهر ستان خرم آباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري ۱۶ با اقدامات و رصد هاي اطلاعاتي ۲ سارق سابقه دار را در اين رابطه شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي طي يک عمليات ضربتي دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي خرم آباد افزود: در تحقيقات انجام شده، متهمان به ۱۵ فقره سرقت انواع کابل و تجهيزات مخابراتي اعتراف کردند.

قاسمي ادامه داد متهمان به دستگاه قضائي معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد