Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، بهزاد دهواری، رئیس دانشگاه آزاد بین الملل چابهار در آیین تکریم و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان چابهار گفت: دانشگاه آزاد بین الملل چابهار در سال ۸۲ آغاز بکار کرد و امروز با تلاش‌های صورت گرفته در ۳۹ مقطع رشته، پذیرای ۳۵۰۰ نفر دانشجو است.

دهواری با بیان اینکه دانشگاه آزاد تلاش برای توسعه کیفی را آغاز کرده است عنوان کرد: امروز زیربنای تمام پیشرفت‌ها امنیت است و امنیت نیاز به فرهنگ سازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه آزاد بین الملل چابهار شناخت سلاح دشمن و رفتار متناسب با آن را ضروری دانست و گفت: داعش که بعنوان خطری بزرگ شناخته می‌شد با فرهنگ دشمن شناسی شکست خورد و این نشان از قدرت بسیج و سپاه دارد.

وی با تشریح رسالت‌های دانشگاه اذعان داشت: دانشگاه باید تربیت کننده دانشجو باشد؛ خروجی دانشگاه باید تلفیق علم و ایمان باشد، زیرا با علم و اخلاق است که دانشگاه پرواز می‌کند.

دهواری ر با تأکید بر اینکه انتظار از بسیج دانشجویی توجه به دو علم و اخلاق است بیان کرد: اگر بسیج دانشجویی تقویت شود سرعت تحقق اهداف دانشگاه بیشتر می‌شود؛ بخش عمده توفیق دانشگاه آزاد مربوط به بسیج دانشجویی است.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب موفقیت دانشجویان انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران

دو دانشجوی انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در سیزدهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی (انیمیشن) تهران، موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس طلایی شدند.

به گزارش ایسنا، فروغ‌السادات شفیعی و  منصوره مولوی از دانشجویان رشته انیمیشن و اعضای انجمن علمی دانشجویی انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در بخش پایان‌نامه‌های دانشجویی برتر جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به ترتیب موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس طلایی شدند.

گفتنی است، این دوره از جشنواره، همچون دوره‌های گذشته در چهار بخش «مسابقه»، «خارج از مسابقه»، «نمایش ویژه» و «چشم‌انداز» از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار شد.

فراهم‌سازی بستری شایسته برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها با گردآوری و عرضه‌ی هدفمند آثار، کشف توانمندی و تشویق نوآمدگان عرصه‌ی پویانمایی به ابتکار و نوآفرینی و گسترش توانایی‌ها با طرح تکنیک‌ها و نگرش‌های تازه برای دستیابی به کیفیتی افزون‌تر از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار پیام اعتراضی بسیج دانشجویی امیرکبیر پس از دیدار با وزیر کار
  • اجرای بیش از یک هزار و ۶۰۰ برنامه فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۴۰۲
  • جایگاه‌های عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شد
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد ابهر موفق‌ترین کانون استان زنجان شد
  • کسب موفقیت دانشجویان انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان
  • آخرین آمار ثبت شده ازدواج دانشجویی در سامانه همرسان اعلام شد
  • کمک ۱۰۰ میلیون تومانی دانشگاه آزاد بردسکن به ازدواج دانشجویی