Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چندي پيش مديرعامل تسلا، اسپيس اکس و بورينگ کمپاني مطرح کرده بود که قصد دارد اسلحه‌ي شعله افکن ساخته و آنها را به بازار عرضه کند. در آن زمان کسي حرف وي را باور نکرد و فکر نمي‌کرد کاربري بخواهد از اين استارتاپ شعله‌افکن بخرد اما اکنون با آغاز پيش فروش و با گذشت 24 ساعت از آن، کمپاني يادشده موفق شد دو ميليون دلار شعله افکن بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ايلان ماسک شهرت جالبي به جاه‌طلبي‌هاي بلندپروازانه و ايده‌هاي عجيب دارد. شايد با تاسيس تسلا و اسپيس اکس نشان داد که ايده هاي نويني دارد اما پس از آن با افتتاح بورينگ کمپاني و رونماي از اولين پروژه حفر يک تونل زير زميني زير شهر لس آنجلس نشان داد که واقعا هيچ چيزي از وي بعيد نيست.

چندي پيش ماسک موفق شده بود که با به حراج گذاشتن کلاه‌هاي 20 دلاري Boring Company (شرکت حفاري) مهر‌ماه، 50 هزار عدد از اين محصولات را طي 2 ماه به فروش رسانده و يک ميليون دلار سود ببرد. در حالي‌ که اين يک ميليون دلار قسمت بسيار کوچک از سرمايه‌‌ي مورد نياز براي پروژه هاي بورينگ کمپاني را تهيه کند اما اين کلاه توانست آوازه و اسم شرکت ياد شده را به گوش بسياري برساند.
پس از اين اتفاق ماسک با انتشار مطلبي در توييتر اعلام کرد که با اتمام فروش کلاه‌ها سراغ حراج اسلحه‌هاي شعله‌ افکن خواهد رفت. در آن زمان کارشناسان فکر مي‌کردند که اين صحبت در واقع يکي از شوخي‌هاي ماسک بوده است.

چند روز پيش تصويري از محصول تازه و عجيب بورينگ کمپاني منتشر شده که 600 دلار قيمت داشت. در توضيحات اين صفحه نيز آمده بود که «تصوير بالا مربوط به نسخه پروتوتايپ بوده و محصول نهايي، به مراتب بهتر خواهد بود». به گفته يکي از کاربران رديت، در اين صفحه آمده که شعله افکن مورد اشاره در ماه آوريل عرضه مي شود، اما ماسک واکنشي به موضوع نشان نداد.
سرانجام با اعلام زمان آغاز پيش فروش اين محصول، تنها با گذشت 24 ساعت تعداد چهار هزار عدد از بيست هزار شعله افکن موجود پيش فروش شد. با احتساب قيمت 500 دلاري اين محصول مي‌توان فهميد که ماسک از اين طريق توانسته 2 ميليون دلار بدست آورد.

جالب اينجاست که روز قبل از عرضه اين محصول، ماسک با انتشار يک توييت، شايعاتي مبني بر ايجاد يک فضاي آخر زماني براي فروش شعله افکن‌هايش را رد کرد. اين مسئله سوالي در ذهن مخاطبان بوجود آورد که اين توييت شوخي ديگري است يا خير؟

ارسال اين شعله افکن‌ها قرار است بهار سال آينده آغاز شود و البته در کنار اين محصول يک کپسول آتش‌ نشاني 40 دلاري نيز عرضه مي‌شود تا کاربران بتوانند در صورت وقوع حادثه از آن استفاده کنند.
ظاهرا شوخي‌هاي ايلان ماسک تمامي ندارد چرا که در وبسايت خود اشاره کرده که از اين محصول در انبار اسلحه‌ي بورينگ کمپاني يا کاه‌هاي تزئيني اين شرکت نبايد استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا ! | تصاویر

دریافت 2 MB کد خبر 849012 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه روسیه و آمریکا دفاع - جنگنده

دیگر خبرها

  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • مانور بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا ! | تصاویر
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه