Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد – آمار فعالیت های ارزی شبکه بانک صادرات ایران از سال ١٣٩٢ تا پایان آذر ماه سال ٩۶ نشان می دهد که سودآوری این بانک در بخش درآمد های کارمزدی از محل ارائه خدمات متنوع ارزی به مشتریان داخل و خارج از کشور همچنان سیر افزایشی خود را حفظ کرده به نحوی که نسبت به سال ٩٢، جمع کل کارمزد های دریافت شده در سال ٩٣ قریب به ۴٨ درصد، سال ٩۴ بیش از ٧٧ درصد، سال ٩۵ بیش از ٢٣ درصد افزایش را ثبت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش  امتداد، جمع کارمزد ها و درآمد های خدمات ارزی بانک از این محل طی سال های دولت یازدهم و ٩ ماه ابتدای سال جاری روند مثبتی داشته و از میزان قریب به ٣٩٣٠ میلیارد ریال در سال ٩٢ در سال های ٩٣، ٩۴، ٩۵ و ٩ ماه ابتدای سال ٩۶به ترتیب۵٨١٣ میلیارد ریال، ۶٩۵۶ میلیارد ریال ، ۴٨۵٠ میلیارد ریال و ۴٣٣۵ میلیارد ریال رسیده و تداوم روند درآمد زایی در این بخش چشم انداز مثبت خود را حفظ خواهد کرد.
بنا برهمین گزارش، کارمزد های دریافت شده از انواع خدمات ارزی از جمله گشایش اعتبار، حوالجات، خرید و فروش ارز، تعهد اعتبارات مدت دار و اقساط فاینانس، ثبت سفارش، ضمانت نامه، سوییفت و پست و تلگراف، اوراق مشارکت ارزی امانی و درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت ارزی بوده است.
شایان ذکر است، بانک صادرات ایران طی سال های مورد اشاره، در بخش منابع ارزی از قبیل منابع جاری، پس انداز، سپرده مدت دار، پیش دریافت از مشتریان بابت اعتبارات اسنادی دیداری و مدت دار، سپرده ارزی دیداری بانک های ایرانی و سپرده های نقدی ضمانت نامه ها نیز روند روبه افزایشی داشته به نحوی که مبلغ ١١٩٣ میلیون دلاری سال ٩۵ نسبت به سال ٩٢ بیش از ۴٠ درصد رشد یافته است. همچنین مبالغ ارزی قریب به ١١٠٠ میلیون دلاری ٩ ماه منتهی به پایان آذر ماه سال جاری رشد ٣٠ درصدی نسبت به سال ٩٢ را نشان می دهد که این روند تا پایان سال جاری نیز افزایش خواهد داشت.

true برچسب ها : ارز , بانک صادرات , کارمزد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ و پرونده‌های مربوط به پروانه‌های صادراتی سال ۱۴۰۱ اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان توسعه تجارت، پیرو ابلاغ بند 2 مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال 1401 در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات وفق تصمیمات کمیته یاد شده، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت جهت بررسی درخواستهای ایفای تعهدات ارزی سال 1401 واجدین شرایط "ثبت سفارش تا قبل از پایان دیماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ،1402" تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی وعده صادق 2 بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد