Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@04:57:12 GMT

کسب مقام سومی بوچیا توسط زنجان

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۴۳۴۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، چهارمین دوره مسابقات بوچیای قهرمانی مردان کشور با عنوان رقابت‌های جام فجر در  تهران  برگزار شد که از زنجان تیم کلبه مهربانی به‌عنوان نماینده بوچیای استان در این مسابقات حضور داشت.

در پایان که در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی برگزار شد، تیم زنجان ، جایگاه سومی این مسابقات را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چهارمین دوره رقابت‌های بوچیای قهرمانی کشور 12 تیم حضور داشتند.  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس

ایسنا/فارس معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: دوازدهمین دوره استانی المپیاد «آماده دادرس» با رقابت یک‌هزار و ۲۰۰ دانش آموز استان فارس در دو بخش دختران و پسران در دو روز متوالی به میزبانی ۴ قطب برگزار می‌شود.

سیدکاظم حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره استانی المپیاد «آماده دادرس» در شیراز گفت: هدف از اجرای این طرح دستیابی به شعار هر دانش‌آموز یک امدادگر است.

وی افزود: این مسابقات به منظور ارتقای سطح آمادگی امدادی دانش‌آموزان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت و با همکاری هلال احمر برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: در این مسابقات، دانش‌آموزان از شهرستان‌های قطب مربوطه پس از شرکت در آزمون کتبی، در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی-ریوی، ارزیابی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل‌بندی، اطفاء حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن به رقابت می‌پردازند.

حسینی با اشاره به اینکه این مسابقات نوعی تربیت دانش‌آموزان برای خودامدادی - دگرامدادی و فعالیت اجتماعی است، بیان کرد: تیم‌های برتر دختران و پسران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند.

وی گفت: طرح ملی دانش‌آموز آماده در روزهای سخت که به اختصار دادرس نامیده می‌شود یکی از طرح‌های آموزش ـ مهارتی هلال احمر است که ویژه دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا نهم برگزار می‌شود.

رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز گفت: به دلیل پهناور بودن استان و تسهیل شرایط حضور دانش‌آموزان در المپیاد آماده که میدانی برای رقابت سالم تیم‌های دادرس دانش‌آموزی است، محل برگزاری این المپیاد در چهار قطب شمال، جنوب، شرق و غرب در نظر گرفته شد که با تقسیم‌بندی مناطق همجوار هر قطب، دانش‌آموزان و تیم‌های برتر هر منطقه به همراه سرپرست خود در این رقابت حضور یافتند.

فاطمه قاسمی افزود: دانش‌آموزان پس از گذراندن آموزش‌های طرح ملی دادرس در طول سال تحصیلی و پس از رقابت در مرحله منطقه‌ای هم اکنون، در قطب شمال به میزبانی مرودشت، قطب جنوب به میزبانی لارستان ، قطب شرق به میزبانی استهبان و قطب غرب به میزبانی سپیدان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی  گفت: این دوره از مسابقات از اول اردیبهشت ماه شروع و تا بیستم ادامه می‌یابد و در هر قطب یک روز به حضور دختران و یک روز به پسران اختصاص یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور