Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سرهنگ علی اصغر عبادی نیک روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس هرمزگان به دنبال دریافت خبری مبنی بر جعل مهر و اسناد دولتی توسط یک تبعه خارجی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفاء متهم را در شهرستان بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و طی یک عملیات وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ عبادی نیک خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 50 عدد مهر دولتی و اداری ، یک دستگاه تلفن فوق پیشرفته چاپگر ، یک عدد پایه مهر آهنی، دو دوستگاه دیسک سیستم رایانه و تعدادی آلات و ادوات ساخت مهر کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان با بیان اینکه متهم پس از دستگیری و تشکل پرونده تحویل مراجع قضایی شده، گفت: از مردم خواستاریم تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را برای پیگیری به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان