Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:21:42 GMT

قلعه‌نویی: کم‌لطفی‌ها نبود صدرنشین بودیم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۴۵۰۸

قلعه‌نویی: کم‌لطفی‌ها نبود صدرنشین بودیم

سرمربی ذوبی ها در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در حضور خبرنگاران به صحبت درباره شرایط تیمش و این دیدار پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی پیش از دیدار تیم‌ ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا در نشست مطبوعاتی صحبت کرد.


بیشتر اهداف حریف ما ضدحمله است


بازی پلی آف  شرایط و حساسیت های خاص خودش را دارد و این بازی برای ما خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از جام حذفی یک درس بزرگ گرفتیم که ان شاالله این درس به ما در بازی فردا کمک کند. به خاطر اهمیت این بازی اردویمان را دو شب گذاشتیم ضمن آنکه شناخت نسبی از این تیم داریم و گروه آنالیز ما از یک ماه گذشته روی این تیم کار کرده. این را می دانیم که آنها طی این مدت 10 بازی؛ 4 باخت، 3 برد و 3 تساوی داشته اند تیمی هستند که مجموعا در ساختار  دفاعی خیلی منظم کار می کنند و بیشتر اهدافش روی ضدحملات است که ما در این دو، سه روز روی این مساله کار کردیم.


از شرایط ذوب آهن خوشحالیم


از این بابت که ذوب آهن در شرایط ایده آل و آرمانی اش قرار دارد خوشحالیم. ما می توانستیم از اول فصل چنین شرایطی را پیدا کنیم که خب یکسری اتفاقات درون تیمی ابتدای فصل اجازه عملکرد به این شکل را به ما نداد.


به جز یک بازیکن بقیه هستند


به جز اکبر ایمانی همه بازیکنان در اختیار هستند. به جز آن باید از تیم پزشکی تشکر کنیم که نهایت تلاششان را داشتند تا مصدومان را هرچه زودتر به شرایط نرمال رساندند.

 


از شکست های قبلی درس گرفتیم


اگر بخواهیم به مصاحبه ام در خوزستان اشاره کنم، باید بگویم که بنده عرض کردم ما به خاطر این برد باید تا فردا شادی کنیم و از فردا به فکر پلی آف باشیم. در طول تمرینات حذفی نکاتی که از فجرسپاسی داشتیم را گوشزد کردیم و از همین رو هم دو شب زودتر به اردو آمدیم که در این اردو همه مصمم شدند تا از تجربه تلخی که درس گرفتند بهترین استفاده را در این بازی ببرند. بچه ها بعد از آن همه تلاش کردند چه در لیگ و چه در جام باشگاه های آسیا بهترین نمایش را داشته باشند. این ذوب آهن لیاقتش هم در جدول و هم آسیا بیشتر از این هاست و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. البته منیت ها را باید کنار گذاشت چون این دیدار شرایط خاص خودش را دارد. ما از بعد از اولین جلسه تمرینمان به فکر پلی آف آسیا بودیم و با صحبت ها و تمریناتی که داشتیم خود بچه ها به این مهم رسیده اند.


هند می خواهد به سطح اول آسیا برگردد


آیزوال در سال 2015 قهرمان لیگ برتر کشورشان شدند، یک مربی حرفه ای پرتغالی دارند، 6 بازیکن خارجی مطرح دارند که قانون می گوید از 6 بازیکن می توانند استفاده کنند؛ عین 6 بازیکن خارجی شان جز بهترین های آنها هستند. هند چند سالی است که هزینه های بسیاری صرف فوتبالش می کند که به سطح اول آسیا برگردد به این خاطر ما این تیم را هیچ وقت دست کم نمی گیریم و شناخت کافی هم نسبت به آنها داریم و بچه های ما باید از دقیقه یک تمرکز لازم خودشان داشته باشند.

 


باید تمرکز داشته باشیم و اسیر ضدحملات نشویم


در بازی هایی اینچنین باید شما تمرکز لازم را داشته باشید، تفکرات فنی سرمربی و تاکتیکی که باید را در زمین اجرا کنید و اسیر فوتبال نشوید. در خیلی از مواقع آنالیز را انجام می دهید و دستورات تاکتیکی تان را به بازیکنان گوشزد می کنید و ناخودآگاه یک بازیکن اخراج می شود مانند بازی ایران ـ عراق جام ملت های گذشته یا برخلاف روند بازی یک پنالتی می شود و این ها مسائلی هستند که ما باید ابتدا آن را کنترل کنیم که اولا تمرکز لازم را داشته باشیم و اسیر ضدحمله های حریف نشویم و با قدرتی که داریم ان شاالله زود به گل خواهیم رسید و بچه ها در ادامه با آرامش بیشتری بازی را ادامه خواهند داد.

 


اگر کم لطفی ها نبود اکنون صدرنشین بودیم

به این خاطر گفتم اول آقای رجب زاده درباره آقای آذری صحبت کند چون چندین سال است که کنار این تیم است. ایشان بهتر از من تغییرات درون باشگاه ذوب آهن را می تواند بازگو کند ضمن اینکه من دوستی 30 ساله با آقای آذری دارم اما خواستم که کاپیتان تیم در این باره صحبت کند. آقای آذری علاوه بر آنکه مدیر علمی ـ ساختاری یک مدیر اجرایی حتی فنی هم هست. کمتر در مدیریت ما اتفاقاتی می افتد و یک فرد همه شاخصه هایی که بازگو کردم را داشته باشد. شما توضیحاتی که آقای رجب زاده را داد را شنیدید، کمتر باشگاهی با چنین بودجه ای خیلی خوب با هزینه کم و اعتبار بالا بتواند اداره کند. در بین تمامی تیم های لیگ برتری تنها تیمی بودیم که کمترین پرداخت را داشتیم، بازیکنان ذوب آهن و کادرفنی فقط 30 درصد دریافت کردند ولی همچنان کار خودشان را به بهترین نحو انجام می دهند. اگر یکسری کم لطفی ها در نیم فصل اول نبود ما اکنون نزدیکترین تیم به صدرنشین بودیم. می خواهم بگویم نمونه آخرش آماده سازی زمین فولادشهر آن هم طی دو، سه ماه واقعا هنر است، ایشان 24 ساعته برای این کار وقت گذاشتند و به نظرم آقای آذری جز مربیان شاخص فوتبال ما هستند.

 

ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش قدسآ نلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست ۲ بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی