Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش قرار داد بین شرکت چنگ دا چین و بنیاد مستضعفان برای دو موضوع فاز سوم اتوبان تهران شمال و ترمینال ایران شهر فرودگاه امام خمینی در شهر گوانجو روز گذشته منعقد گردید. جناب آقای سعید ابوالخیریان نماینده ویژه اقتصادی استان گوانگ دوم چین با ایران و نماینده شرکت چنگ دا در ایران است.

لازم به ذکر است شرکت چنگ دا با علامت اختصاریCGCD جزء بزرگترین و برترین شرکتهای زیر ساخت ساز و مهندسی دارای رنکینگ ده شرکت برتر دنیاست و  در اکثر نقاط دنیا پروژه های بزرگ و ملی اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردش مالی شرکت چنگ دا سالیانه بیش از ۶۰ملیارد دلار میباشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی درآمد ۸۰ هزار میلیارد ریالی برای فرودگاه امام

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: درآمد ۸۰ هزار میلیارد ریالی در سال ۱۴۰۳ برای این فرودگاه پیش بینی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سعید چلندری شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بخشی از برنامه های شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را تبیین و اظهار کرد: از سویی با توجه به تقارن این ایام با ماه میهمانی خدا، آمارها نشان می دهد بیش از ۳۰ درصد مسافرانی که از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تردد و سفر می کنند، روزه دار هستند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از تلاش ها برای ارایه خدمات مناسب به مسافران خبر و ادامه داد: در مسیرهای پروازی از مبدأ و مقصد فرودگاه امام خمینی (ره)، ۴۸ شرکت هواپیمایی شامل ۱۴ شرکت داخلی و ۳۴ شرکت خارجی به ۳۳ کشور خارجی در ۷۳ مسیر پرواز دارند.

چلندری از اختصاص ترمینال سلام برای سفرهای زیارتی خبر و ادامه داد: پروازهای زیارتی به مقاصد مدینه منوره، فرودگاه جده ، کشورهای سوریه و عراق از این ترمینال انجام می شود.

وی تأکید کرد: دست کم پروازهای روزانه زیارتی از ترمینال سلام ۳۰ تا ۳۵ پرواز بوده و این آمار در زمان سفرهای اربعین حسینی به ۱۴۰ پرواز در روز افزایش می یابد.

این مسئول به درآمدزایی چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی فرودگاه امام خمینی (ره) در سال جاری اشاره و اضافه کرد: این میزان درآمدزایی در مقایسه با سال گذشته رشد چهار و سه دهم درصدی را نشان می دهد.

چلندری گفت: شرکت های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و تابان بیشترین بدهی را به فرودگاه امام خمینی (ره) دارند.

وی خاطرنشان کرد: فرودگاه مهرآباد سالانه در بهترین حالت می تواند پذیرای ۱۷ میلیون مسافر باشد، به همین دلیل در آینده نزدیک بخشی از ترمینال فعلی و بخشی از مرحله دوم شهر فرودگاهی به پروازهای داخلی اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: به نظر می رسد در آینده نزدیک بخشی از پروازهای فرودگاه مهرآباد به سمت فرودگاه های امام خمینی (ره) و پیام هدایت شوند.

وی تصریح کرد: تمامی تلاش بنده و همکارانم در فرودگاه امام خمینی بر این است که بهترین امکانات را به مسافران و مراجعین اختصاص دهیم، اما گاهی برخی اتفاقات شبیه به ماجرای ارز مسافرتی در فرودگاه رخ می دهد که در اصل ارتباطی با شهر فرودگاهی ندارد، اما همواره تلاش می شود که بهترین خدمات رسانی به مسافران ارائه شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در خصوص طرح مرحله دوم فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: بر اساس پیش بینی ها، بخشی از طرح توسعه ای فرودگاه امام خمینی(ره) در اسفند سال آینده عملیاتی شود.

چلندی تأکید کرد: طرح یاشده طی پنج سال و با بودجه افزون بر ۲ و نیم میلیارد یورو اجرایی خواهد شد.

وی گفت: تمامی تلاش ما در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر این است که کمترین تاخیر مواجه سفرها شود و توانسته ایم به رکورد میانگین ۲۰ دقیقه تاخیر برسیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه شمار مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: البته بخش زیادی از مسافران خارجی فرودگاه امام خمینی را اعراب و افغانستانی ها تشکیل می دهند.

چلندری در خصوص تعداد پروازهای ویژه ایام نوروز، گفت: در مجموع چهار هزار و ۲۸۷ پرواز از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

وی گفت: اردیبهشت سال آینده چند طرح مهم با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد که به تحول در این شهر فرودگاهی منجر خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن با متری ۱۵۰ دلار ممکن نیست/ تجربه تلخ حضور چینی‌ها در بزرگراه تهران – شمال را فراموش کرده‌اند
  • بازگشت پرواز تهران بجنورد به دلیل شرایط نامساعد جوی
  • بازگشت پرواز تهران - بجنورد به دلیل شرایط جوی
  • تکمیل پروژه های نیمه تمام شرکت فرودگاه ها نیازمند ۳۰ همت منابع مالی است
  • ساخت مسکن با متری ۱۵۰ دلار ممکن نیست/ تجربه تلخ حضور چینی‌ ها در بزرگراه تهران – شمال را فراموش کرده‌ اند
  • پروازهای امروز ایران ایر به ایلام لغو شد
  • رئیس انجمن انبوه سازان مسکن : ساخت مسکن با متری ۱۵۰ دلار ممکن نیست/ تجربه تلخ حضور چینی ها در بزرگراه تهران شمال را فراموش کرده‌اند
  • ساخت مسکن با متری ۱۵۰ دلار ممکن نیست/ تجربه تلخ حضور چینی‌ها در بزرگراه تهران شمال را فراموش کرده‌اند
  • سفر به اصفهان + بهترین زمان، راهنمای راه های دسترسی و معرفی
  • پیش بینی درآمد ۸۰ هزار میلیارد ریالی برای فرودگاه امام