Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان-ايرنا- سرمربي پرتغالي تيم فوتبال `آيزاول` هند گفت: سرعت و سختکوشي بازيکنان ما، مهمترين نقطه قوت تيم ما در برابر تيم فوتبال ذوب آهن ايران است.

به گزارش ايرنا، پائولو کوئليو منزس روز دوشنبه در نشست خبري پيش از بازي تيمش برابر تيم ذوب آهن اصفهان در مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا افزود: اين نخستين تجربه تيم ما در ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسياست، اگرچه شانس کمي براي صعود داريم اما پرتلاش و با روحيه ظاهر خواهيم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: تيم آيزاول هند بودجه کم و محدودي دارد به همين دليل چند بازيکن ما به تيم هاي ديگر رفتند و دست ما را خالي گذاشتند.
کوئليو منزس خاطرنشان کرد: برغم آگاهي از کيفيت تيم ذوب آهن ايران، زمان زيادي براي شناخت اين تيم نداشتيم.
وي در پاسخ به سئوال ايرنا گفت: در ديدار با ذوب آهن اصفهان 2 بازيکن غايب داريم و بدليل مشکلات رواديد، هيچ هواداري نيز ما را در اين مسابقه ياري نخواهد کرد.
سرمربي آيزاول هند همچنين در باره سابقه مربيگري خود اظهار کرد: از 14 سالگي در کشورهاي اسپانيا و پرتغال بازي مي کردم و در سال هاي اخير نيز بعنوان مربي بدنساز و آناليزور در کنار تيم ملي پرتغال بودم.
وي همچنين در باره پتانسيل فوتبال هند نيز تصريح کرد: پتانسيل زيادي براي پيشرفت فوتبال در کشور هند وجود دارد البته فوتبال اين کشور به سازماندهي و حضور بازيکنان داخلي نياز دارد.
کاپيتان تيم فوتبال آيزاول هند نيز در اين نشست خبري گفت: برابر تيم ذوب آهن در ليگ قهرمانان آسيا بدنبال نشان دادن استعدادهاي تيم خود هستيم.
آلفرد ليبرايي اضافه کرد: آمادگي ذهني و روحي بازيکنان ما براي مسابقه با ذوب آهن زياد است البته اين مسابقه سختي هاي زيادي نيز براي ما خواهد داشت.
وي در باره سرماي هوا و بارش برف در اصفهان گفت: ما براي گردش و تفريح به اصفهان نيامده ايم و بدون شک با در نظر گرفتن هواي سرد اصفهان با قدرت ظاهر خواهيم شد.
تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان فردا (سه شنبه) در مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 17در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ميزبان تيم آيزاول هند است.
قهرمان ليگ هند بعنوان نخستين تيم از اين کشور به پلي‌آف منطقه غرب ليگ قهرمانان آسيا راه پيدا کرده است.
تا سال گذشته باشگاه‌هاي هندي تنها در صورتي جواز حضور در پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا را پيدا مي‌کردند که قادر به صعود از دور مقدماتي اين رقابت‌ها مي‌‌ شدند اما با ارتقاي رتبه اتحاديه فوتبال هند در رده‌بندي کنفدراسيون فوتبال آسيا، باشگاه‌هاي اين کشور هم اين شانس را پيدا کرده‌اند که بطور مستقيم در مرحله پلي‌آف رقابت کنند.
با توجه به شرايط آب و هوايي اين روزهاي ايران و تغيير زمان پرواز نمايندگان و ناظران کنفدراسيون فوتبال آسيا، نشست خبري ديدار تيم هاي ذوب آهن و آيزاول در ساعت 14:30 روز دوشنبه در هتل کوثر اصفهان برگزار شد.
پيش از اين قرار بود امير قلعه نويي سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن ايران و `پائولو کوئليو منزس` سرمربي پرتغالي آيزاول هند به همراه يکي از بازيکنان سرشناس خود، از ساعت 12 روز دوشنبه 9 بهمن پاسخگوي سئوالات خبرنگاران باشند.
شاگردان قلعه ‌نويي در صورت بُرد به مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا صعود مي‌کنند و در گروه `بي` اين رقابت‌ها با تيم‌هاي الدحيل قطر، الوحده امارات و لوکوموتيو ازبکستان همگروه خواهند شد.
ت 6020 / 7150 /6027
خبرنگار: عليرضا حکيميان** دريافت کننده: علي نعماني* انتشار: شکراللهي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهانِ مظلوم!؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی پرسپولیس و سپاهان به حاشیه‌های عجیبی کشیده شد. حاشیه‌هایی که هر طرف اعتقاد دارند حق با آن‌ها است.

بازیکنان سپاهان با انتشار یک استوری اینستاگرامی مشترک اصفهان را مظلوم نامیدند و از هواداران خود حمایت کردند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902749

دیگر خبرها

  • اصفهانِ مظلوم!؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023