Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@20:08:54 GMT

برف روبی و خط کشی 24 ساعت قبل از پلی آف

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۵۴۶۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛با توجه به شرایط برفی ورزشگاه فولادشهر، امکان تمرین دو تیم ذوب‌آهن و آیزاول هند در این ورزشگاه فراهم نشد.
به دنبال بارش برف شب گذشته در فولادشهر، ۱۵ سانتی‌متر برف در ورزشگاه خانگی ذوب‌آهن به زمین نشست و مسئولان ذوب‌آهن از صبح امروز مشغول برف‌روبی شدند تا این ورزشگاه مهیای میزبانی از بازی آسیایی سبزپوشان شود، اما زمین فولادشهر برای تمرین امروز دو تیم آماده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 17 فردا سه‌شنبه دهم بهمن در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم آیزاول هند است.
مدیرعامل ذوب آهن با بیان اینکه ذوب‌آهن و آیزاول عصر امروز در زمین ورزشگاه ملت تمرین می کنند گفت: چمن ورزشگاه فولادشهر با کاور پوشانده شده بود و برف شب گذشته روی آن بارید که کار ما را خیلی راحت کرد. حجم برف زیاد است، اما تا بعد از ظهر از ورزشگاه تخلیه ‌شد.
سعید آذری افزود: باشگاهی که در مدت 60روز حدود 75مترمکعب خاک را جابه‌جا، بتن‌ریزی و زیرسازی کرده و دو زمین را ساخته است، برف 15 سانتی‌متری نمی‌تواند جلوی کارش را بگیرد و تسلیم برف نمی‌شویم. علاوه بر اینکه امروز تمام کارکنان مجموعه‌های باشگاه در ورزشگاه فولادشهر بسیج شدند خط‌کشی و چمن‌زنی می‌شود و آن را تحویل ناظر می‌دهیم و جای نگرانی نیست.
وی در پاسخ به اینکه اگر دوباره امشب برف ببارد چه اقداماتی انجام می‌دهید گفت: امشب هم زمین را کاور می‌کنیم. ضمن اینکه طبق مدل‌های هواشناسی که چک کرده‌ایم امشب بارندگی نداریم،اما زمین امشب پوشانده می‌شود و برای بازی فردا آماده است.
سعید آذری در مورد شرایط تیم هندی، نیز افزود: آیزاول هند تیم جوان و با انگیزه‌ای است و چیزی برای از دست دادن ندارد و با همه وجودشان در مقابل ذوب‌آهن ظاهر می‌شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند.

*هواداران تیم نساجی و سپس پرسپولیس از ساعت ۱۴ در ورزشگاه وطنی بودند و ساعت ۱۷ ورزشگاه پر شد.

*با توجه به تمهیدات صورت گرفته خیلی تلاش شد تا تماشاگران دو تیم وارد سکوهای یکدیگر نشوند و هواداران نساجی با توجه به اتفاقات فصل گذشته اجازه ورود پرسپولیسی ها روی سکوهای تیم خود را ندادند.

*بسیاری از تماشاگران به دلیل نداشتن بلیت پشت درهای بسته ورزشگاه وطنی ماندند.

*در این فصل اوستون اورونوف برای سومین بار دروازه نساجی را باز کرد. او دو گل با پیراهن نوبهار ازبکستان در دو بازی به نساجی در لیگ قهرمانان زد و در بازی امروز نیز در دقیقه 6 دروازه نساجی را بازز کرد.

*پیش از شروع بازی ساکت الهامی برخورد گرمی با نیمکت پرسپولیس از جمله افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان تهران داشت. 

* احسان حسینی و محمود قائد رحمتی در فهرست نساجی برای این مسابقه حضور ندارند.سعید اقایی در این دیدار 4 کارته است.

دیدار دو تیم با یک گل به سود پرسپولیس در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان