Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@10:20:24 GMT

جوکار مربی تیم ‌کشتی آزاد ایران ‌در جام تختی شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۵۵۲۴

جوکار مربی تیم ‌کشتی آزاد ایران ‌در جام تختی شد

دبیر هیئت کشتی استان همدان گفت: تیم کشتی آزاد ایران با ۳ کشتی گیر و یک مربی از استان همدان در جام جهان پهلوان تختی به مصاف رقبا می‌رود. ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ استانها همدان نظرات

مجتبی توتونی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که امروز از سوی فدراسیون کشتی اسامی مربیان و کشتی گیران کشورمان برای حضور در جام بین المللی جهان پهلوان تختی در رشته آزاد اعلام شد اظهار داشت: 3 کشتی گیر و یک مربی از استان همدان در قالب تیم کشتی آزاد ایران در این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علیرضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم، جمال میرزایی در وزن 92 کیلوگرم و دانیال شریعتی نیا در وزن 97 کیلوگرم آزادکاران همدانی حاضر در جام بین المللی جهان پلوان تختی هستند.

توتونی عنوان کرد: مسعود مصطفی جوکار نایب قهرمان المپیک و مربی ارزنده استان نیز به عنوان مربی تیم ایران را در این مسابقات همراهی می کند.

وی با اشاره به این که مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی امسال سی و هشتمین دوره خود را پشت سر می گذارد گفت: این مسابقات در روزهای نوزدهم و بیستم بهمن ماه به میزبانی شهر تبریز برگزار می‌شود.

توتونی تاکید کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی نیز روزهای پنجم و ششم بهمن در ماهشهر برگزار شد که تیم ایران در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های ترکیه و قزاقستان دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ۲۳ فروردین در بیشکک آغاز می‌شود که در وزن ۹۷ کیلوگرم کامران قاسم‌پور به این مسابقات اعزام نخواهد شد. وی در حالی که سال گذشته به یک وزن بالاتر آمد اما در مسابقات رنکینگ جهانی در وزن ۹۷ کیلوگرم برنز گرفت و این امیرعلی آذرپیرا بود که در وزن ۹۷ کیلوگرم طلا گرفت و مدعی این وزن شد. باتوجه به اینکه کامران قاسم‌پور ۹۰ کیلوگرم وزن دارد به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهد شد و به نظر می‌رسد رقابت گلادیاتور و حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم حالا جدی‌تر از گذشته است.

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک برگزار خواهد شد و در صورتی که آذرپیرا سهمیه ۹۷ کیلوگرم را بگیرد در این وزن به المپیک خواهد رفت. براین اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم علاوه بر حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هم در تلاش هستند تا دوبنده ملی را تصاحب کنند. باید منتظر بود و دید وضعیت بهبودی یزدانی چطور طی خواهد شد و کدام کشتی‌گیر در وزن ۸۶ کیلوگرم به المپیک پاریس خواهد رفت.

کد خبر 840952 برچسب‌ها ویژه ورزشی حسن یزدانی -کشتی کشتی

دیگر خبرها

  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم