Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین استقلال در سالن قبل از بازی حساس برابر صنعت نفت آبادان موجی از نگرانی را در بین هواداران این تیم به وجود آورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در حالی فردا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با صنعت نفت بازی می کند که آبی ها بعد از بازی با پارس جنوبی جم به دلیل شرایط جوی حتی یک جلسه تمرین هم در زمین چمن انجام ندادند و مجبور شدند تمرین های خود را در سالن های سرپوشیده برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سوال اصلی اینجا است، آیا تیم هایی که تمام جلسه های تمرینی خود را در سالن برگزار کرده اند نسبت به تیمی که یک هفته فرصت داشته که تمرینات خود را در چمن پیگیری کند با افت کیفیت فنی روبرو می شود یا نه.مجید صالح ، مربی سابق استقلال و فعلی پیکان در این باره گفت:

اولا ساختار باشگاه ها باید طوری باشد که حتما یک زمین چمن مصنوعی داشته باشند یا چمن طبیعی باید ساختاری داشته باشد که خیلی زود برف در آن آب شود تا تیم ها در شرایط اینچنینی با مشکل روبرو نشوند.

مجید صالح در مورد کیفیت فنی تیمی که در سالن تمرین می کند هم گفت:

وقتی یک تیم نمی تواند روی چمن تمرین کند، افت کیفی پیدا می کند چراکه شرایط تمرین در سالن متفاوت است. ابعاد سالن کوچک است، زمین آن سفت است و به همین دلیل نمی شود خیلی زمان زیادی روی آن تمرین کرد و کیفیت کار پایین می آید. طبیعی است این شرایط به ضرر تیمی است که در سالن تمرین می کند و در مقابل تیمی که در طول هفته در چمن تمرین کرده کیفیتش کم می شود.

مجید صالح در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با افت بدنی روبرو می شود یا نه هم گفت:

یک هفته در آمادگی کیفیت فنی تاثیرگذار است ولی بدنی نه چون بازیکنان هم اکنون در کوران مسابقات هستند و با یک تمرین سبک هم به اوج آمادگی خواهند رسید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • شوم تار ؛ عرفان طهماسبی
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟