Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از پايگاه اينترنتي منامه پست، در آستانه هفتمين سالگرد انقلاب بحرين و سرکوبگريهاي رژيم آل خليفه ، تظاهرات گسترده اين کشور را فرا خواهد گرفت.
در آستانه هفتمين سالگرد انقلاب بحرين در 14 فوريه و تجديد پيمان با شهيد فدايي مصطفي حمدان، طي دو روز گذشته، در بسياري از شهرها و روستاهاي بحرين، تظاهرات برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تظاهرکنندگان در مناطق کرانه، شهرکان و السهله الجنوبيه با سردادن شعارهاي انقلابي، بر ادامه تحرکات انقلابي تا تحقق اهداف آن، گرفتن انتقام خون شهداي کشور و حمايت از آيت الله عيسي قاسم تاکيد کردند.
از سوي ديگر، ساکنان مناطق بوري، ابوصيبع و الشاخوره در آستانه سالگرد هفتمين سال انقلاب، براي اعلام همبستگي با بازداشت شدگان در زندان هاي رژيم، تجمع کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید

صهیونیست‌ها امشب نیز تظاهرات گسترده در مناطق مختلف تل‌آویو برگزار کرده و خواستار توقف جنگ و آزادی اسرای خود شدند.

به گزارش ایسنا، منابع صهیونیستی گزارش دادند که تظاهرات گسترده‌ای در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی درحال برگزاری است و خانواده‌های اسرا خواهان توافق تبادل‌ اسرا هستند.

روزنامه هاآرتص گزارش داد که تظاهرات اصلی در چهارراه کابلان در تل‌آویو، میدان موزه تل‌آویو و منطقه الکریاه درحال برگزاری است.

در مناطق قیساریا، حیفا، قدس، هنیگف، در مقابل خانه بنی‌گانتس، چهار راه کرکور و مناطق مرکزی دیگر نیز تظاهرات گسترده علیه سیاست‌های نتانیاهو برگزار شد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در جریان این تظاهرات در بیانیه‌ای تاکید کردند: اسرائیلی‌ها خواهان این هستند که اسرا زنده بازگردانده شوند آماده هستند که بهای آن را بپردازند اما نتانیاهو ترجیح می‌دهد که با بن‌گویر و اسموتریچ همپیمان شود.

در این بیانیه آمده است: اگر بهای بازگردان اسرا توقف جنگ است پس جنگ باید فورا متوقف شود.

در آخرین جزئیات مربوط به مذاکرات قاهره برای تبادل اسیران و آتش‌بس در غزه رسانه‌های مصری تاکید کردند پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات بر سر آتش‌بس و توافق تبادل اسیران در نوار غزه حاصل شده است.

پیش از این کانال خبری قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه گزارش داد که هیئت امنیتی مصر که در روند مذاکرات اسرائیل و حماس میانجی‌گری می‌کرد در مورد بسیاری از موارد اختلاف نظر به یک چارچوب توافقی دست یافته است.

این منبع به این کانال گفت که هیئت حماس وارد مصر شده و پیشرفت محسوسی در مذاکرات حاصل شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند