Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده امام خمینی(ره) در تشکیل شاکله نخستین «حزب‌الله لبنان» گفت: هدفی را که صهیونیسم بین‌الملل از پروژه‌های ناتمامی چون کودتاهای متعدد و جنگ تحمیلی و ترور و ... در راستای ضربه زدن به اسلام و نظام اسلامی به آن دست نیافت اکنون با اختلاف افکنی میان مسلمانان دنبال می‌کند؛ سردمداران فرقه «شیعیان انگلیسی» که تحت حمایت ملکه انگلیس برای تفرقه‌افکنی میان مسلمانان تلاش می‌کنند در خط مقدم حمایت از صهیونیسم بین‌الملل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا ایمانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا،  با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان نظام اسلامی همواره تمام تلاش خود را برای نابودی انقلاب به کار بسته‌اند و با توسل به هر روشی از جمله راه‌اندازی هشت سال جنگ تحمیلی، عملیات منافقین، کودتاهای متعدد در سال‌های اول انقلاب و ... قصد ریشه‌کن کردن نظام اسلامی را داشته‌‌اند ابراز داشت: با عنایت الهی و بیداری و اتحاد مردم ایران دشمن در پیش‌برد نقشه‌های خود در راستای دست‌یابی به هدف اصلی خود که ضربه به نظام اسلامی است موفق نشده و درخت انقلاب همواره تنومند‌تر شده و بیشتر ریشه دوانیده است.

وی افزود: پس از شکست دشمنان در مراحل مختلف، صهیونیسم بین‌الملل تصمیم بر آن گرفت که از طریق اختلاف‌افکنی بین مسلمانان به اهداف خود دست یابد، برای این هدف نیز دو راه در پیش گرفته‌اند یکی اینکه بین شیعه و سنی اختلاف افکنند و دیگری اینکه بین جمعیت شیعیان اختلاف ایجاد کنند.

نماینده امام خمینی(ره) در تشکیل شاکله نخستین «حزب‌الله لبنان» اضافه داشت: آنچه با عنوان «شیعیان انگلیسی» بروز پیدا کرده است یکی از ثمرات تلاش دشمنان به ویژه صهیونیسم بین‌الملل در راستای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است.

ایمانی تصریح داشت: در حقیقت هدفی که دشمنان از پروژه‌های ناتمامی چون کودتاهای متعدد و جنگ تحمیلی و ترور و ... به آن دست نیافتند را با این اختلاف افکنی‌ها دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه گردانندگان فرقه «شیعه انگلیسی» مدت‌ها است که شبکه ماهواره‌ای فدک را در اختیار دارند افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای هزینه‌های زیادی را برای تداوم حیات خود می‌طلبند که بخشی از این هزینه‌ها با پخش تبلیغات تأمین می‌شود ولی شبکه ماهواره‌ای فدک هیچ تبلیغی ندارد در حالیکه ماهانه فقط 80 هزار دلار هزینه ماهواره هاتبرد، ماهواره پشتیبانی کننده این شبکه است و تمام این هزینه‌ها توسط دولت انگلیس پرداخت می‌شود تا گردانندگان این شبکه به خوبی مزدوری کنند برای این دولت.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) بیان داشت: همانگونه که هیچ گربه‌ای برای رضای خداوند موش نمی‌گیرد، دولت انگلستان نیز برای رضای خدا از گروه گردانندگان فرقه «شیعیان انگلیسی» حمایت نمی‌کند و برای رسیدن به اهداف شوم خود که یکی از این اهداف تفرقه‌افکنی میان مسلمانان است چتر حمایت خود را برای آنان  گسترده است.

ایمانی اذعان داشت: کسانی که زیر چتر حمایتی دشمنان اسلام قرار دارند نمی‌توانند ادعای حمایت از اسلام داشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه

فست فود آمریکایی کی‌اف‌سی به علت حمایت مردم مالزی از غزه و بایکوت این فست فود زنجیره‌ای، متحمل ضرر هنگفتی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، استریتس تایمز به نقل از یک روزنامه چینی (نانیانگ سیانگ پائو) گزارش داد که فست فود زنجیره‌ای «کی اف سی» آمریکا به دلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی مردم مالزی مجبور شد 108 شعبه خود را تعطیل کند.

این تحریم از زمان آغاز جنگ غزه اعمال شده و زیان‌های زیادی به این فست فود زنجیره‌ای وارد کرده است.

QSR Brands که مالک و اداره کننده امتیازات فست فود کی‌ اف سی در مالزی است، فعالیت 108 شعبه در سراسر کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

مالزی کشتی‌های مرتبط با اسرائیل را تحریم کرد

QRS امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «در پاسخ به شرایط چالش‌برانگیز اقتصادی»، اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای تعطیلی موقت مراکز به منظور مدیریت هزینه‌های رو به رشد کسب‌وکار و تمرکز بر فروشگاه‌های شلوغ کی‌اف‌سی انجام داده است.

بررسی‌های استریتس تایمز در سه شعبه کوالالامپور نشانه‌هایی از تعطیلی موقت آنها داشت. جعبه‌ها داخل رستوران ها چیده شده بود. بر خلاف ادعای شرکت، کارگران فروشگاه‌های همسایه گفتند که یک هفته پیش به دلیل کمبود مشتری تعطیل شده‌اند.

به نوشته روزنامه چینی نانیانگ سیانگ پائو، در ایالت کداح مالزی، 11 فروشگاه کی‌اف‌سی بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت
  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد