Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: این میزان مواد مخدر شامل 16 کیلوگرم هرویین فشرده و 6 کیلو 500 گرم حشیش در محدوده استحفاظی هنگ مرزی تایباد و مرز مشترک دو کشور ایران و افغانستان کشف شد.

سردار ماشالله جان نثار افزود: همچنین در محل پاکسازی شده و کمین اشرار و قاچاقچیان سه قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای امسال تاکنون 2 تن و 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان مرزی تایباد کشف شده که 95 درصد آن هرویین و شیشه بوده است.

تایباد با 90 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی