Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@19:23:25 GMT

آزادراه‌های زنجان بازگشایی شدند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۶۹۳۳

رئیس پلیس‌راه استان زنجان از بازگشایی آزادراه‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها محور دندی به تخت سلیمان مسدود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ اصغر شیرمحمدی با بیان اینکه تردد در آزادراه های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز بدون مشکل در حال انجام است، افزود: آزادراه‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز که از بامداد روز یکشنبه بر اثر بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد در همه محورهای استان زنجان به‌جز محور دندی به تخت سلیمان با رعایت احتیاط و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات لازم برای سفرهای زمستانی در جریان است.

فرمانده پلیس راه زنجان گفت: ترافیک در آزادراه زنجان - قزوین سنگین گزارش شده است و عبور و مرور خودروها به کندی انجام می‌شود.

شیرمحمدی تأکید کرد: رانندگان حتماً برای تردد در گردنه‌های کوهستانی دقت کنند و تمهیدات گرمایشی را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: مردم به‌محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها باخبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین