Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرارسیدن دهه فجر نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور کارآفرینان در شهر واوان اسلامشهر برپا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی اسلامشهر خبر، حمید امیرلو ، مسئول بسیج سازندگی اسلامشهر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌مناسبت سالگرد پیروی انقلاب اسلامی و در راستای حمایت از کارآفرینان و اشتغالزایی و عرضه مستقیم کالاهای تولید داخل نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور 50 غرفه دار در شهر واوان اسلامشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که مقدمات برگزاری این نمایشگاه در مراحل پایانی خود است، گفت: این نمایشگاه از 12 بهمن ماه با حضور مسئولان شهرستان افتتاح می‌شود و در شهر واوان در جوار حرم شهدای گمنام این شهر به مدت 10 روز همه روزه از ساعت 10 تا 21 پذیرای مردم است.

امیرلو اعلام کرد: در این نمایشگاه تولیدات داخلی در حوزه پوشاک، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی برای مردم اسلامشهر عرضه می‌شود. همچنین شهروندان می‌توانند در حاشیه این نمایشگاه از خدماتی چون مشاوره مذهبی ، ویزیت پزشک، اندازه‌گیری قند و فشار خون و آموزش‌های فنی حرفه‌ای به‌صورت رایگان استفاده کنند.

انتهای پیام/*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایلکا بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از آزادسازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر خبر داد.

وی گفت: ۳۵ مورد دستور قضائی تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها صادره شده توسط دادستان محترم اسلامشهر شامل بنای ویلایی، دیوارکشی و محوطه سازی با حضور پرسنل اراضی مدیریت جهاد کشاورزی و شهرداری اسلامشهر و همراهی نیروی انتظامی کلانتری واوان این در بخش مرکزی شهرستان اسلامشهر اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر عنوان کرد» با قلع و قمع این ساخت و سازها ۳۵ هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی بخش مرکزی شهرستان اسلامشهر به چرخه تولید بازگشت.‌

ایلکا بیان کرد: گزارش‌های مردمی توسط ستاد استانی از طریق سامانه ۱۳۱ اخذ و در سریع‌ترین زمان از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6098334

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است