Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب از واژگونی وانت پیکان در جاده اسلام آبادغرب به دالاهو در عصر امروز خبر داد که 1 کشته و 1مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اسلام آباد خبر، کیومرث کرمی مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب از  واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در جاده اسلام آبادغرب به دالاهو در ساعت 13:30 عصر  امروز دوشنبه 9 بهمن ماه 96 خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واژگونی خودرو در محور دالاهو_اسلام آباد سر پیچ  بعد از روستای علی آباد بطرف اسلام آبادغرب رخ داده که 1 کشته و 1مصدوم بر جای گذاشته است.

کرمی گفت:  بر اثر این سانحه راننده وانت در دم جان باخته و سرنشین وانت نیز بشدت مصدوم شده که پس از کمک های اولیه توسط فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب انتقال یافتند.

به گزارش اسلام آباد خبر، این پیچ تند بدون علائم خطر، نیوجرسی یا گارد محافظ کنار جاده  در محور دالاهو_اسلام آباد که در مسیر بعد از روستای علی آباد بطرف اسلام آباد قرار دارد جزو مناطق حادثه خیر می باشد که لازم است مسئولین ذیربط چاره ای برای این پیچ خطرناک بیندیشند و در صورت امکان بصورت فوری پیگیری گردد تا دیگر شاهد فوت عزیزانمان در این مکان نباشیم، متاسفانه موارد متعددی منجر به  فوت  یا مصدومیت سرنشینان و رانندگانی که در این مسیر دچار سانحه شده اند گزارش شده است.

   

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری

سرمربی سابق تیم پیکان گزینه مدیرعاملی یک تیم لیگ برتری برای فصل آینده است.

طرفداری | رسول خطیبی بازیکن سابق تیم ملی که سابقه مدیریت در باشگاه مس سونگون را در کارنامه دارد، پس از مدتی مربیگری در پیکان دوباره به فکر مدیریت افتاده است.

به نقل از خبرورزشی، برهمین اساس قرار است رسول خطیبی که رابطه صمیمانه ای با مدیران ارشد یک باشگاه لیگ برتری دارد، از تابستان روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه بنشیند.

درحال حاضر نیما نکیسا همبازی سابق رسول خطیبی به عنوان تنها مدیرعامل فوتبالی با تجربه بازی در تیم ملی، مدیریت باشگاه ذوب آهن اصفهان را برعهده دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!