Web Analytics Made Easy - Statcounter

مورینیو پیرامون گمانه زنی ها درباره نقل و انتقالات منچستر حرف زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو ، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در نشست خبری خود پیش از دیدار با تاتنهام حاضر شد.

گفته های آقای خاص را به نقل از سایت رسمی منچستریونایتد می خوانید:

رقابتی سخت برای قرار گیری در جمع چهار تیم برتر لیگ

سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته وقتی که دیدیم انجام آن خیلی سخت خواهد بود، کم آوردیم که البته این مسئله ناشی از مصدومیت ها و لیگ اروپا هم بود. تاتنهام در رده پنجم قرار دارد ولی یکی از بهترین تیم های لیگ است و از این رو مهم نیست رقیب تیم رده پنجم، چهارم یا سوم باشد. نکته مهم، کیفیت بالایی است که آن ها از ان برخوردارند.

درباره تمدید قرارداد با تیم

باشگاه همان خواسته ای را دارد که من دارم؛ به همین راحتی. باشگاه، مالکان و کادر مدیریتی جاه طلبی مرا دارند و از میل مشابهی برای پیشرفت در تمامی سطوح جهت تبدیل این جاه طلبی به دستاوردها، برخورداند. می دانیم که ثبات خیلی مهم است و ما با در نظر داشتن این نکته، تصمیم به امضای قرارداد گرفتیم. ما یک دیگر را باور داریم و از اهداف مشترکی برخوردار بوده و برای رسیدن به آن ها تلاش می کنیم.

وضعیت مروان فلینی

او بازیکن خیلی با ارزشی برای من است و یک یار حرفه ای است که برای کمک به تیم هر کاری می کند. من، خود بازیکن و کادر مدیریتی میل به ماندن کنار یکدیگر داریم و این هدف ماست. آیا به توافق خواهیم رسید؟ نمی دانم. ولی چیزی که می دانم این است که من، کادر باشگاه و خود بازیکن مایلیم که پایان خوشی داشته باشیم.

آیا با فلینی توافق شده؟

نه، نه، نه. من از مشارکت او در تیم رضایت دارم. فکر می کنم او بازیکنی بسیار حرفه ای برای ما بوده و همچنین می دانم که او می خواد با ما بماند و این خیلی مهم است. خودش هم می داند که من و باشگاه خواستار حضور او هستیم. فکر می کنم این نکته برای خودش هم با ارزش باشد. ولی شما برگه قرارداد را هنگامی امضا می کنید که از نوشته های روی آن رضایت داشته باشید پس بگذارید ببینیم که آیا چنین چیزی امکان پذیر هست.

انتقال ابراهموویچ به آمریکا

او چیزی در این مورد به من نگفته است. نخستین باری که چیزی در این باره شنیدم یا خواندم، از طرف شما (رسانه ها) بود. این خبر را در برخی وبسایت ها خواندم و در برخی شبکه ها شنیدم. خودش هرگز چنین چیزی به من نگفته و بنابراین خبری از این موضوع ندارم. زلاتان در آخرین سال قراردادش با ما حضور دارد. اگر _باز هم می گویم «اگر» زیرا شما این را به من گفتید و خودش چیزی به من نگفته_ اگر چنین چیزی صحت داشته باشد و زلاتان آینده خود را در باشگاهی دیگر، از کشوری دیگر ببیند، ما حاضریم تا به او کمک کنیم و شرایط را برایش فراهم سازیم که چنین چیزی ممکن شود؛ نه این که بخواهیم زندگی را بر او سخت کنیم. ولی آخرین چیزی که زلاتان به من گفت این بود که می خواهد به طور کامل ریکاوری کند و آماده کمک کردن به تیم شود. او به سختی در تلاش است تا آمادگی خود را به دست بیاورد. نمی گویم که او مصدوم است زیرا این گونه نیست. فکر می کنم در برهه ای است که تلاش می کند تا با خواسته های بازی در لیگ برتر مطابقت کند.

ماه ژانویه، ماه پیروزی

در ماه ژانویه در تمامی بازی ها برنده شدیم. فکر می کنم سه بازی در لیگ برتر و دو بازی حذفی پس کسب پنج پیروزی، برای مان شادی آفرین است. در حال بازی کردن با تعادل خوبی هستیم. به خاطر سطح بازی بالا در این کشور، گل نخوردن در اینجا راحت نیست. در عین حال گلزنی و برنده شدن در بازی ها خیلی مهم است چرا که ما نیازمند کسب امتیاز هستیم. در حال ارائه بازی های خوبی هستیم و لایق کسب این نتایج بودیم.

سر درد برای انتخاب ترکیب تیم

همه چیز خوب است. دغدغه واقعی هنگامی پیش می آید که بازیکنان خوبی نداشته باشید یا مصدومان زیادی در کار باشند و به دردسر بیافتید. وقتی تقریبا همه در دسترس باشند و کیفیت بالا باشد، این ها مشکلات خوبی هستند.

تاتنهام، تیمی بزرگ

تاتنهام یکی از تیم های برتر این کشور است. امسال مدعی قهرمانی نیستند چون فاصله زیادی دارند اما واقعا می گویم مدعی لیگ قهرمانان هستند و می توانند به این سطح برسند. مسابقه واقعا بزرگی است. تفاوت ما و اسپرز هفت-هشت امتیاز است ولی واقعیت این است که آن ها از لحاظ کیفیت و جاه طلبی شان، تیمی سطح بالا هستند و در سطح ما. پس مسابقه بزرگی در راه است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شاگردانش باید از بازی امروز مقابل نساجی درس بگیرند.

طرفداری | اوسمار ویرا پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر صحبت کرد.

اوسمار ویرا اظهار داشت:

می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی در ادامه افزود:

امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم، اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی قائمشهر تصریح کرد:

تقریباً می‌دانستیم حضور تماشاگران را، چون په په لوسادا قبلاً در نساجی بوده است و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل هم در ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آنها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت:

از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی (گل‌محمدی) شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت:

الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید