Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری امروز در نشست مطبوعاتی و رسانه‌ای ستاد و کمیته‌های دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان این‌که این ستاد با 23 کمیته تشکیل شده است، گفت: برگزاری مراسم 12 بهمن در گلستان شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام نیلی‌پور، نشست پیشگامان انقلاب در 13 بهمن ماه و تقدیر از تعدادی از جوانان فرهیخته در این مراسم، افتتاح  طرح‌ها، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و غبارروبی گلستان شهدا از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح برنامه‌های روز 12 بهمن گفت: حرکت ناوگان تاکسیرانی به سمت گلستان شهدا از خیابان فرایبورگ، حرکت دوچرخه سواران از چهارراه تختی، حرکت کالسکه کودکان از میدان فیض به سمت گلستان هشدا، اجرای گروه سرود هزار و 357 نفره آموزش و پرورش، گلباران تمثال امام و مزار شهدا و حضور 200 تا 300 کودک مهدکودک‌ها در گلستان شهدا از جمله برنامه‌های این روز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری جشن با ظرفیت 4 هزار و 500 نفره در سالن نیلفروش‌زاده دانشگاه اصفهان از 17 بهمن به بعد، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مسابقه خاص کودکان و نوجوانان، نورافشانی 22 بهمن همراه با تکبیر در جنب پل خواجو و در 15 نقطه شهری و برگزاری تریبون تریبون آزاد در روز 22 بهمن به عنوان دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر استان اصفهان خبر داد.

عسگری با اشاره به آغاز مراسم 22 بهمن از ساعت 9 از مسیرهای هشت گانه و حرکت به سمت میدان امام خاطر نشان کرد: سخنران این مراسم سردار رحیم صفوی است که به تشریح  دستاوردهای برون‌مرزی نظام می‌پردازدو سه نفر از جوانان هم دستاوردهای انقلاب را مطرح خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است