Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:50:56 GMT

هشدار برای شرق استان سمنان/ بارش ها ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۷۹۴۹

هشدار برای شرق استان سمنان/ بارش ها ادامه دارد

شاهرود - نقشه های هواشناسی و عکس های ماهواره ای نشان می دهند که برای شامگاه دوشنبه می توان احتمال بارش برف در شهرستان های شاهرود، میامی و دامغان را متصور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که سامانه کم فشار بارشی که روز گذشته تهران و نواحی مرکزی کشور را سپید پوش کرد هم اکنون در شرق استان سمنان مستقر است و می توان پیش بینی کرد که شامگاه دوشنبه و بامداد سه شنبه در شهرهای شاهرود، دامغان و به خصوص میامی، برف خواهد بارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون آسمان همه شهرهای استان سمنان ابری است و تمامی هشت شهرستان استان، دمای هوای زیر صفر را تجربه می کنند اما به دلیل استقرار سامانه بارشی در شرق، احتمال بارش در این ناحیه بیش از سایر نواحی است.

بنابر اعلام هواشناسی اما بارش ها تنها تا فردا عصر ادامه خواهند داشت و از فردا شب، سامانه کم فشار دیار قومس را ترک خواهد کرد لذا برای روز چهارشنبه آسمانی صاف در انتظار مردم استان سمنان است همچنین دمای هوا به طرز محسوسی افزایش خواهد یافت؛ در نتیجه امشب آخرین فرصت برای شهرهای شاهرود، دامغان و میامی برای بارش برف است شهرهای خشکی که از بارش های چند روز اخیر نیز بی نصیب ماندند.

همزمان با شامگاه دوشنبه اما محور شاهرود- توسکستان به دلیل بارش برف با محدودیت تردد با زنجیر چرخ روبرو است همچنین لغزندگی مسیر در خوش ییلاق و فولاد محله و همچنین مهدیشهر و شهمیرزاد همراه داشتن زنجیر چرخ را الزامی کرده است.

مسافران همچنین باید در نظر داشته باشند که همراه داشتن سوخت کافی، اطمینان از سلامت بخاری خودرو، موتور، برف پاک کن و تایرها در کنار همراه داشتن زنجیر چرخ امری الزامی به نظر می رسد، برای سهولت در الصاق زنجیر به تایرها همچنین می توان چرخ زاپاس را از مبداء مجهز به زنجیر چرخ کرد تا در گرنه معطلی کمتری برای الصاق زنجیر صورت گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سبب طغیان رودهای فصلی و سیلاب در شهرهای جنوبی فارس شد

دریافت 35 MB کد خبر 6080296

دیگر خبرها

  • بارش باران سبب طغیان رودهای فصلی و سیلاب در شهرهای جنوبی فارس شد
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه به سمنان سفر می‌کند
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و شاهرود
  • حمایت مردم شاهرود از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • ثبت توفان با سرعت ۱۰۸ کیلومتر تا بارش‌ها طی هشدار هواشناسی سمنان
  • دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شاهرود آغاز شد
  • ادامه بارندگی ها در استان سمنان