Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري دولتي فلسطين؛ ارتش رژيم صهيونيستي دوشنبه به حرم ابراهيمي شريف در مرکز شهر الخليل در کرانه غربي رود اردن يورش برد.
شاهدان فلسطيني در الخليل گفتند نظاميان صهيونيستي به محله دورا در مرکز شهر الخليل يورش بردند و «حمزه عبدالقادر خلاف» جوان فلسطيني بيست و سه ساله را نزديک حرم ابراهيمي بازداشت و به مکان نامعلومي منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظاميان صهيونيستي اتهام اين جوان فلسطيني را اعلام نکرده اند. از سرنوشت حمزه عبدالقادر اطلاعي در دست نيست.
همچنين ارتش صهيونيستي با ابلاغ اخطاريه هايي به فلسطينيها در شرق نابلس واقع در کرانه غربي رود اردن اعلام کرد دو خانه مسکوني و يک مکان مخصوص کشت محصولات کشاورزي را در روستاي بيت دجن در شرق نابلس تخريب خواهد کرد. ارتش صهيونيستي ادعا کرده است اين خانه ها فاقد مجوز ساخت هستند. رئيس دهداري بيت دجن گفته است نظاميان صهيونيستي به وي گفته اند فلسطيني ها حق ساخت و ساز در اين منطقه را نداشته اند.

همچنين نظاميان ارتش رژيم صهيونيستي با يورش به جنوب جنين در کرانه غربي رود اردن اقدام به بازرسي مناطق و شهروندان فلسطيني کردند.
يگان هايي از ارتش صهيونيستي با يورش به منطقه «جبع» در جنوب جنين در ايست و بازرسي «زعتره» مستقر شدند و در بازرسي هايي که در اين منطقه صورت دادند دو شهروند فلسطيني را بازداشت کردند .شاهدان فلسطيني اعلام کردند ارتش رژيم صهيونيستي «نجم محمود هدهد» و «محمود حاتم أبوعون» را بازداشت و به مراکز امنيتي خود منتقل کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره گزارش داد که در جریان حمله نظامیان صهیونیست به شهر قلقیلیه در کرانه باختری دست کم یک فلسطینی به ضرب گلوله این متجاوزان نزدیک دیوار حائل زخمی شد.

عناصر صهیونیست به خانه های مسکونی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری نیز حمله کرده و این خانه ها را تفتیش کردند. مسجد منطقه سیله الظهر در جنوب جنین نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و محاصره نمازگزاران حاضر در این مسجد بود.

خیابان قدس در شهر نابلس و اردوگاه قدیمی عسکر در شرق نابلس نیز شاهد این حمله های وحشیانه نظامیان صهیونیست بودند.

محمود عبدالقادر ابوسلیم، محمد احمد ابوسلیم، صائب فهمی ابوسلیم و معتز سمیح وهدان چند اسیر فلسطینی بودند که تنها چند روز بعد از آزادیشان در منطقه رنتیس واقع در شمال غرب رام الله مجدداً توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

در این میان نیروهای فلسطینی مستقر در کرانه باختری در برابر تجاوزات نظامیان صهیونیست به این منطقه ساکت نمانده و آنها را هدف قرار دادند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که رزمندگان گردان های قدس شاخه نابلس موفق شدند نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در محور عسکر گلوله باران کنند.

رزمندگان فلسطینی همچنین به نبرد با متجاوزان اشغالگر در شرق شهر نابلس پرداختند. در این عملیات نیروهای فلسطینی عناصر صهیونیست نزدیک میدان المسلخ در نابلس مورد حمله قرار گرفتند.

کد خبر 6092710

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری