Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نمایشگاه  تخصصی مبلمان همزمان با دومین نمایشگاه فروش اقساطی و لیزینگ کالای خانه و خانواده از امروز ( دوشنبه) تا 13 بهمن در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان نمایشگاه بین المللی دایر است.


در این نمایشگاه استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، البرز، گیلان، قزوین، مازندران، اردبیل و خراسان رضوی شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انواع مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک، سرویس خواب، ناهارخوری، بوفه، میز ال سی دی، لوستر و چراغ های تزئینی، دکوراسیون و تزئینات داخلی منزل از جمله کالاهای به نمایش گذاشته در این نمایشگاه است.


این نمایشگاه ها هر روز از ساعت 15 تا 21 برای بازدید متخصصان و عموم علاقه مندان دایر است.


نمایشگاه بین المللی تبریز دارای 50 هزار متر مربع سالن مسقف است.

 

انتهای پیام/خ

 برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل در تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مالک باشگاه تراکتور پس از بازگشت به تبریز، امروز راهی منزل هوادار فقید تراکترو شد و پیراهن شماره 12 را به فرزند احد قولی‌لاله تقدیم کرد.

زنوزی در این دیدار گفت: از این اتفاق ناگوار بسیار متأثر و اندوهگین هستم. متأسفانه طی روزهای گذشته در تبریز حضور نداشتم و به همین دلیل نتوانستم در مراسمات شرکت کنم.

وی افزود: همه ‌ما از این پس در کنار عطا و خانواده‌اش خواهیم بود و از هیچ کمکی به خانواده مرحوم قولی لاله دریغ نخواهم کرد.

این در حالی است که احد قولی‌لاله در بازی هفته گذشته تیم تراکتور برابر ذوب آهن به دلیل سکته مغزی جان خود را از دست داد تا تراکتور را در شوک فرو ببرد.

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران