Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@22:01:00 GMT

آمادگی برای تامین حداکثری سوخت زمستان

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۹۳۵۸

آمادگی برای تامین حداکثری سوخت زمستان

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با توجه به سرد شدن هوا، برای تامین حداکثری سوخت زمستانی آماده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وزارت نفت، رامین حاتمی در نشست «کمیته بحران مقابله با عوارض عوامل جوی» با بیان این‌که شرکت‌های تابع مناطق عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران همسو با ستاد تهران باید آمادگی بیشتری برای مواقع بحرانی و بروز عوامل جوی داشته باشند، افزود: در این زمینه حضور مسئولان و افراد مرتبط با تولید و در دسترس بودن آنها ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مناطق مرکزی ایران اظهار کرد: همچنین ماشین‌آلات باید همواره آماده استفاده باشد و از جاده‌های دسترسی به چاه‌ها، بازرسی مستمر به عمل آید.

به گفته وی، اطمینان از عملکرد ژنراتورها، چک کردن سامانه مخازن و تاسیسات و فعال بودن اتاق بحران، پرهیز از ترددهای غیرضروری در شب و ایجاد تمهیدات لازم برای نقاطی که سابقه یخ‌زدگی دارند از دیگر موارد ضروری در این زمینه است.

محمدرضا مام‌بیگی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق هم در این نشست اظهار کرد: در این منطقه همه تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط سرد زمستانی اندیشیده شده است.

وی گفت: تولید گاز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق مطابق با برنامه تولید تکلیفی پیش می‌رود و در صورت نیاز پالایشگاه شهید هاشمی نژاد، آماده تولید مازاد هستیم.

بر اساس این گزارش، با کاهش شدید دمای هور، روز گذشته مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به ۵۳۰ میلیون مترمکعب رسید.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه شنبه در تشریح جزییات این طرح افزود: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق «خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو» بندرعباس اجرا شد.

وی بیان کرد: دراین طرح که با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد، در مجموع ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و پنج دستگاه خودرو شوتی در امر قاچاق نیز از قاچاقچیان به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ضربتی ۱۰ فروند «تشتک فایبرگلاس قایق موتوری» نیز توقیف شد، اظهار کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر که از تبعه بیگانه غیرمجاز و بدون مجوز اقامت بوده و در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند، دستگیر شدند و هماهنگی های لازم جهت بازگشت آنان به کشورشان انجام شده است.

سردار جاودان با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها از مردم استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو (انباشت) و یا قاچاق کالا، سوخت و موادمخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد