Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@01:49:15 GMT

گزارش لحظه به لحظه برنامه نود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۹۳۷۰

گزارش لحظه به لحظه برنامه نود

عادل فردوسی‌پور در برنامه امشب به اتفافات هفته بیستم لیگ پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، برنامه نود دوشنبه شب(نهم بهمن ماه) از ساعت 22:51 آغاز شده که مسابقات لیگ برتر در هفته بیست و یکم مورد بررسی قرار گرفته و آیتم‌های ویژه‌ای پخش می‌شود.


گزارش لحظه به لحظه برنامه نود را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

  نظرسنجی


پیش‌بینی نتیجه دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران سوال امشب برنامه نود است که مخاطبان می‌توانند با ارسال یکی از گزینه‌های «صنعت نفت آبادان» یا «استقلال تهران» نظرشان را با اعلام تیم برنده در این مسابقه انتخاب کنند

 

  آنچه در برنامه نود امشب (96/11/9) می‌بنیید:


- بررسی نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- برنامه ریکاوری ملی پوشان از زبان سرمربی تیم ملی.
- به بهانه دیدار هفته آینده پرسپولیس و سپاهان؛ مرور یک بازی خاطره‌انیگز و گفت‌وگو با بازیکن سابق پرسپولیس که سرعتی بود.

 

کی‌روش: توجهی به نام باشگاه بازیکنان ندارم


کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه نود در مورد روند آماده‌سازی ملی پوشان لیگ برتری اظهار کرد: نمی‌توانیم اسم مرکز  PECرا مینی‌کمپ بگذاریم چون ما به این برنامه احتیاج داریم و به کمک بازیکنان، مربیان و باشگاه‌ها که همه با هم تعامل دارند، آن را با یکدیگر دنبال می‌کنیم.


او ادامه داد: برنامه‌ای اصولی در نظر گرفته‌ایم که از نگاه پایه‌ای تمرکز بازیکنان را از نظر تاکتیکی، تکنیکی و فیزیکی و روحی روانی حفظ می‌کند؛ جام جهانی قرار است در بالاترین سطح برگزار شود؛ ما در سخت‌ترین گروه قرار گرفتیم، پس بازیکنان باید با تمرکز کامل در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.


کی‌روش اضافه کرد: ساختن این مجموعه(PEC) تقریبا هفت سال به طول انجامید؛ هفت سالی که موجب شده بازیکنانمان الان در جایگاه بهتری قرار بگیرند؛ هدف اصلی ما این است فرصت خوب و آماده بودن در بالاترین سطح را در اختیار بازیکنان قرار دهیم؛ 40 بازیکن خودشان را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کنند که سطحی بسیار بالا دارد؛ آماده‌سازی و تلاش بیشتری باید انجام دهیم تا برای جام جهانی آماده شویم.


سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: یک بار دیگر باید عرض کنم که با توجه به دانش و تجربه فوتبالی بین‌المللی بنده، هدف اصلی من این است بازیکنان را در بالاترین شرایط بدنی حفظ کنیم تا آنها نه تنها برای تیم ملی، در فوتبال خود در لیگ ایران نمایش خوبی ارائه دهند و در بالاترین شرایط بهترین آمادگی را داشته باشند.


او در خصوص نحوه آماده‌سازی ذهنی بازیکنان ابراز کرد: بخاطر اینکه بازیکنان یکی، دو روز در هفته اینجا و در کنار هم هستند، روحیه اتحاد و در کنار هم بودن بیشتر در بازیکنان شکل می‌گیرد؛ با توجه به اینکه عملکرد تمام بازیکنان را با جزئیات کامل مرور می‌کنیم اعتماد به نفس بالا و کامل‌تری بین آنها به وجود می‌آید.


کی‌روش تاکید کرد: همه بازیکنان برای ما در یک سطح هستند و نام باشگاه‌ها فرق نمی‌کند؛ مهم‌ترین نکته این است کل کادر فنی تیم در اختیار آنها برای بالا بردن سطح‌شان باشد؛ طبق شرایط بازیکنان، با توکل به خدا و تمرکز خودم، بهترین نفرات را انتخاب خواهم کرد.


سرمربی تیم ملی عنوان کرد: از تمام مربیان لیگ و مدیران باشگاه‌ها به دلیل در اختیار گذاشتن بازیکنان و از تمام نفرات تشکر می‌کنم؛ تا اینجا همکاری خوب بوده و امیدوارم ادامه داشته باشد.


* در گفت‌وگوی ضبط شده با معاون درمان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر، راجع به آخرین وضعیت مهدی قائدی توضیحاتی ارائه شد.


* دکتر نورزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اعلام کرد برای پیگیری جدی‌تر وضعیت مهدی قائدی، ساعت 21 امشب با پندار توفیقی و یک تیم پزشکی به بوشهر رسیده‌اند.


همچنین در این ارتباط تلفنی، مصاحبه‌هایی با پزشک جراح مهدی قائدی و قائم‌مقام بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر انجام گرفت و توضیحاتی راجع به وضعیت این بازیکن داده شد.

 

* استقلال خوزستان 0 ذوب‌آهن 2


نکات بازی


گلزنی مرتضی تبریزی در چهار بازی پیاپی.
پنجمین برد پیاپی ذوب‌آهن.
ذوب‌آهن در چهار بازی اخیرش به طور متوسط در هر مسابقه دو گل زده است.
اولین دبل امیر قلعه‌نویی برابر ویسی در کسب پیروزی.


- کنفرانس مربیان


امیر قلعه‌نویی: با تغییراتی که دادیم، توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی در نیمه اول استقلال خوزستان دو موقعیت خوب داشت که مظاهری گرفت.
بهروز مکوندی: انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتیم و آمده بودیم نتیجه بهتری بگیریم ولی برخلاف تصور ما نتیجه رقم خورد و وضعیت بدتری پیدا کردیم.

 
* سپاهان 0 فولاد خوزستان 1


نکات بازی


چهار گل و یک پاس گل حسن بیت‌سعید در چهار بازی برای فولاد.
فولاد 15 بازی بدون شکست.
سومین شکست پیاپی سپاهان.


- کنفرانس مربیان


قنبری: سه، چهار موقعیت گل داشتیم که متاسفانه به دلیل عدم تمرکز کامل نتوانستیم تبدیل به گل کنیم؛ فولاد با تک موقعیت توانست به گل برسد.
سید سیروس پورموسوی: شناخت خوبی از سپاهان داشیتم؛ سپاهان تیم بزرگی است و شرایطش تغییر می‌کند ولی بازیکنان ما برای برد مصمم بودند.

صدا و سیما برنامه نود شبکه سه

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور این فصل نتوانسته به مقام قهرمانی برسد و برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش فرهیختگان، تراکتور خیلی امیدوار بوده و هست که بتواند در این فصل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به هر شکلی بگیرد تا برای فصل آینده بتواند پای چند بازیکن پرسپولیس را به تیمش باز کند. در این میان یکی از بازیکنان شاخص تراکتور و دلال نزدیک به این باشگاه تلاش می‌کنند تا نقش پررنگی را در این انتقال‌ها داشته باشند.

تراکتوری‌ها برای پست دروازه روی علیرضا بیرانوند نظر مثبت دارند. در واقع مالک این باشگاه خیلی علاقه‌مند است تا با جذب این دروازه‌بان رضایت هوادارانش را جلب کند. اما مشکل اینجاست که بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند به‌راحتی جدا شود. مگر اینکه او تا پایان فصل همچنان طلب سنگینی از پرسپولیس داشته باشد و بتواند راهی برای فسخ یکطرفه پیدا کند.

بازیکنان دیگری که مدنظر تراکتور قرار دارند همگی قراردادشان به‌زودی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که در بین آنها پورعلی‌گنجی هم‌اکنون بازیکن آزاد به حساب می‌آید چون از لیست پرسپولیس خارج شده است. در حال حاضر همه‌چیز در حد پیشنهاد بوده و توافقی بین طرفین حاصل نشده است. ضمن اینکه آسیایی شدن تراکتور هم در نهایی شدن هر یک از این انتقال‌ها دخیل است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898344

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ پاسخ مسخره!
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • سکه ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سکه ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!