Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:08:10 GMT

دستگاه ام.آر.آی جوان هندی را بلعید

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۰۹۵۴

دستگاه ام.آر.آی جوان هندی را بلعید

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک جوان اهل بمبئی هندوستان به علت بلعیده شدن توسط دستگاه آم.آر.آی دچار مرگ ناگهانی شد. بنا به گزارش رسانه های محلی این کشور، " راجش مارو" 32 ساله در اثر نیروی مغناطیسی دستگاه آم.آر.آی و کشیده شدن به داخل آن و  استنشاق اکسیژن مایع جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 " راجش" برای عیادت یکی از بستگانش به بیمارستان "نایر" مراجعه کرده بود که به این حادثه دچار شد. بنا به گفته پلیس او به همراه این فرد سالخورده در حالی که یک سیلندر اکسیژن را حمل می کردند وارد اتاق ام.آر.ای شدند. مکش ناگهانی راجش توسط نیروی مغناطیسی دستگاه ام.آی.ای و برخورد شدید  سیلندر  با دستگاه و در نتیجه  آسیب دیدگی آن موجب نشت اکسیژن مایع و مرگ این جوان شد. این جوان تنها ظرف 2 دقیقه جانش را از دست داد.

گفتنی است؛ پلیس هندوستان سه کارمند بخش ام.آر.ای بیمارستان را به علت سهل انگاری در حین انجام وظیفه بازداشت کرده است.

 انتهای پیام/

مرگ عجیب جوان هندی در اتاق ام.آر.ای بیمارستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مردم در ماندگاری پزشکان در مراکز درمانی کمک کنند, ما در برخی از مراکز کمبود پزشک عمومی داریم، برای ماندگاری پزشکان بحث ترمیم حقوق در نظر گرفته شد اما این مشکل کشوری است و همچنان وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدحسین اعرابی امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با اشاره به هفته سلامت اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی متولی سلامت است، اما اگر همه افراد نخواهند در جهت سلامت عمل کنند اتفاقی نمی‌افتد، مردم باید در جهت خودمراقبتی و سلامت تلاش داشته باشند.

وی افزود: سطح سواد سلامت جامعه باید بیشتر شود، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان زیاد فعالیت شده، اما عمل نسبت به داشته‌ها خوب نیست، باید هر چند وقت یکبار رسانه‌ها تذکرات لازم را به مردم در جهت خود مراقبتی بدهند. شعار امسال هفته سلامت، سلامت خانواده و مردم‌سازی سلامت است، هر کجا کار به مردم واگذار شد به نحو أحسن انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به ظرفیت خیرین عنوان کرد: ظرفیت خیرین بی پایان است و اکثر مراکز درمانی خیرساز است، پاییز امسال جشن خیرین برگزار می‌شود و لیست نیازهای ما از تجهیزات و پروژه‌های عمرانی احصا شده و در قالب کتابچه به خیرین ارایه می‌شود تا در راستای نیاز سلامت جامعه کمک شود و اهداف خیرین به صورت هدفمند و در راستای حل مشکلات مردم باشد. این دانشگاه از سازمان‌های بیمه‌‌گر طلبکار است که اگر پرداخت شود موجب رضایتمندی و ارایه خدمات بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرانه تخت بیمارستان‌های استان نسبت به متوسط سرانه کشور مناسب است، گفت: تکمیل بخش الحاقی بیمارستان هاجر از نظر عمرانی و درمانی در اولویت است و سعی می‌کنیم در نیمه اول سال فاز یک این پروژه راه‌اندازی شود و فازهای بعدی تا پایان سال جاری یا سال آینده تکمیل شود، یکی از مشکلات ما اورژانس بیمارستان هاجر است که باید جابه‌جا شود و با راه‌اندازی بخش الحاقی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: مردم در ماندگاری پزشکان در مراکز درمانی کمک کنند، ما در برخی از مراکز کمبود پزشک عمومی داریم، برای ماندگاری پزشکان بحث ترمیم حقوق در نظر گرفته شد، اما این مشکل کشوری است و همچنان وجود دارد.

اعرابی تشریح کرد: نگاه دانشگاه علوم‌پزشکی توسعه دانشگاه و رشته‌های مبتنی بر نیاز جامعه است که دانشجویان بعد از پایان تحصیلات بیکار نباشند. همچنین در بحث نصب دستگاه‌ها نگاه دولت سیزدهم تجهیز بیمارستان‌ها با تجهیزات خوب است و بالغ بر 1500 میلیارد تومان دستگاه در استان نصب و راه‌اندازی شده است.

 وی افزود: برخی از دستگاه‌ها به دلیل نبود فضای فیزیکی لازم هنوز راه‌اندازی نشده است، علی‌رغم وجود مشکل نقدینگی و نبود اعتبارات، اولویت ما راه‌اندازی دستگاه‌ها سیتو انژیوگرافی حداکثر تا نیمه اول سال است و برخی دستگاه‌های دیگر که راه‌اندازی نشده تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود و دستگاه‌های دیگر استان فعال و در حال کار است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • شهردار لندن خواستار توقف کشتار در غزه شد
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی